ДЪЛГОСРОЧНИЯТ RANGE ROVER НА TG: ТРЯБВА ДА ПОГОВОРИМ ЗА КАРОСЕРИЯТА

  Range Rover е невероятен. Може би предполагате цената на такова вълнуващо пътуване и безпроблемно усъвършенстване? Ще се спрем на това след време. Засега нека се придържаме към динамиката.

В завоите Range Rover е една от най-бавните и тежки съвременни коли, които съм карал. И това е добре, защото не е като другите SUV. Не е – и не трябва да бъде – спортно. Величествен, достоен напредък, това е, което се изисква. Може би само аз намирам това за проблем, но не мога да си представя, че това поведение ще го хареса например на кралските екипи за защита. Това е галеон с четири колела и за да се предпазят хората от морска болест и причиняване на бъркотия по палубите, кръговите кръстовища, ъглите, дори кръстовищата трябва да се вземат много бавно и внимателно  . И не забравяйте, че когато седите толкова високо, сте по-изложени на всякакви движения на тялото.

Range Rover знае това, поради което водещите (P560e и P530) версии са оборудвани с Dynamic Response Pro – 48v електрическа система, която може да приложи 1400Nm усукване към предните и задните стабилизиращи щанги, за да спре Rangey да се надига в първия момент миризмата на страничен G. Това е умна система, широко използвана сред премиум SUV класа, но за всички по-малки Rangey е опция. А този не е монтиран. Всъщност, поради ограничения в доставките, не можете да го имате в момента, дори и да го искате. Range Rover казва, че скоро ще бъде наличен отново. И ако харчите толкова много за Rangey, твърдо ви препоръчвам да го вземете.

Преглед :

Сега да се върна към предположенията отгоре. В по-голямата си част Range Rover се движи добре – на гладки пътища е спокоен, тих и мек. Но момчето прави внезапни удари (дупки, разширителни фуги и т.н.) през буркана с пневматично окачване на каросерията. Те са като препинателни знаци. Можете да усетите огромните, тежки колела, които понасят удари и окачването не успява да заглуши или задържа правилно треперенето и вибрациите.

Това е луксозен автомобил, така че се справям с прекомерния наклон, но потръпването на окачването разваля излъчването на властна финес на Range Rover. Карал съм коли с късо междуосие и не си спомням да са били толкова податливи, така че нещо в допълнителните 200 мм в междуосието изглежда засилва ефекта. И все пак това трябва да е най-разкошният крайцер от всички.

Това е единственото нещо, което нарушава способността му за дълги разстояния. Онази вечер напуснах Нюкасъл в 18:30, за да карам 400 км до дома. Времето беше лошо, трафикът натоварен, ремонтните дейности по пътя изглеждаха непрекъснати. Колата беше безкрайно властна. Пое всичко в своята дълга, дълга крачка и ме върна у дома пет часа по-късно, чувствайки се напълно невъзмутим. Единственото по-добро място биха били задните седалки.

Говорейки за това, наскоро прекарах няколко часа там. Сега това е начинът за пътуване. Част от мен се отвращава от този тритонен плутократичен гигант, но не и тази, която стана в 3 сутринта тази сутрин, сега е на четири часа във Франция и току-що получи възможност да подремне отзад. С възглавници. Той е приятен, просторен, чудесно релаксиращ и фактът, че сте издигнат над околния трафик, означава допълнително усещане за изолация. Освен това има щори на прозорците. А френските автобуси са просто по-плавни, така че откатът на разширителните фуги е по-слабо изразен.

В заключение;

Изключителната гъвкавост на Rangey и способността да се справя с всяка задача по начин, по който BMW X7, Merc GLS или дори Bentley Bentayga не го правят, е това, което го отличава. Един уикенд дрямка отзад, следващият ботуш, натоварен с моторни триони, кану на покрива или правене на универсално качване. Винаги говорим за способността на Range Rover да бъде хамелеон във всяка ситуация и е страхотно да открием, че това все още е вярно. Дори ако не всички в моето семейство се чувстват по същия начин: твърде светкавично, за да се обърна към университета в очевидно, така че помолен да паркирам на разстояние.