Оригиналният базов модел на Porsche и VW получава ъпгрейд, който не е начален
Компания, наречена Fifteen Eleven Design, разкри нова кола, която е в чест на стара базова кола, която, когато беше нова, беше с недостатъчна мощност и не особено успешна. Добре дошли тогава, в пресъздаването на Porsche 914, което вече не е от начално ниво, първоначално представено през 2021 г.
Споменатата компания, отговаряща за изграждането, е „престижното“ звено на екипа на WRC Mellors Elliot Motorsport, който досега е участвал в различни други рестомоди. Въпреки че няма много „resto“ в този мод.
Тъй като за основа се използва Porsche Cayman S от 2005 г., заедно със средно разположения му 3,8-литров шестцилиндров боксер двигател. Казаха ни, че този двигател е бил сериозно преработен, използвайки такива светила като стоманени вътрешни части и ковани бутала, плюс ново ECU и система за управление на мощността.
Това води до между 380bhp и 400bhp, което е повече от три пъти повече от производителността на оригиналния Porsche/VW 914 („беше съвместно предприятие, когато и двете компании искаха модел от „начално ниво“).
Sixer е съчетан с шестстепенна ръчна скоростна кутия, докато самото шаси е подобрено с трипосочни регулируеми намотки – „обикновено се срещат в World Rally Cars” – заедно с Porsche Brembo дискове и апарати. Естествено има нова изпускателна система от неръждаема стомана по поръчка, 18-инчови джанти Fuchs и лепкави гуми.
Изглежда точно както бихте си представили една модерна версия на 914, благодарение на каросерийните панели от въглеродни влакна. Въпреки че има очевидни промени: леко разширен отпечатък и редизайн на бронята и предния капак за по-добро охлаждане. Заден спойлер с патешка опашка. LED фарове и светлини за шофиране „Моби Дик“ също.
Fifteen Eleven също е украсил спартанското, похвално минималистично купе с Recaros, много кожа и е преработил преградата за по-добро пространство за краката. Всичко на всичко много по-добро предложение от оригиналната кола.
О, и всеки един, разбира се, е поръчков за всеки клиент, наличен или в LHD, или в RHD.
„На Fifteen Eleven Design Porsche 914 отне повече време, отколкото очаквахме, но не е преувеличено да кажем, че сме се стремили и сме постигнали съвършенство във всяка област на конструкцията; това, разбира се, отнема време“, каза шефът на Fifteen Eleven Бен Мелорс.
„Зашеметяващо е да се гледа, но и да се шофира и ние сме горди, че събрахме някои от най-новите налични технологии, заедно с някои изпитани и тествани класически елементи, за да произведем най-добрия Restomod както за изживяване при шофиране, така и за естетика.“