Съблечен състезател сваля 265 кг, получава лепкави гуми и много крило
Hyundai Ioniq 5 N е доста горещ автомобил. Както си е, със своето задвижващо предаване от 641 к.с. и 3,3-секунден спринт до 100км в час. Но какво ще стане, ако го изпратите на диета и хванете няколко сплитера и спойлера, подобряващи аеродинамиката? Е, вероятно ще се окажете с нещо като автомобила Ioniq 5 N eN1 Cup. Който е създаден да се състезава в състезателния клас N1.
Инженерите на Hyundai започнаха, като свалиха 265 кг от базовата кола . Така че тя наклонява везните под два тона и сега тежи по-близо до повечето местни енории, отколкото до катедралата Сейнт Пол. След това добавиха супер лепкави 18-инчови гуми на всеки ъгъл, двупосочни регулируеми амортисьори и този бодикит.
За да добави още повече характер към споменатия бодикит. Hyundai го допълни с по-широки арки, повече въздухозаборници и по-изчистен преден капак. Като цялата кола е приклекнала много по-ниско до земята в сравнение със стандартната версия .








Като допълнително лакомство, Hyundai дори разработи допълнително своя генератор на изкуствен звук. Така че собствениците вече могат да модифицират своя eN1 , за да произведат по-персонализиран и вероятно по-пикантен звук . Чудите се дали може да играе Never Gonna Give You Up, за да можете да Rick Roll опозицията?
Интериорът също е претърпял значителна ревизия, с нови състезателни седалки и предпазна клетка, докато може да се види много по-фокусиран волан. Въпреки това все още получавате цифров дисплей на водача, за да следите страничните си G и да ви предупреждава, когато Rick Astley ще има нужда от повторение.
Наред с демонстрирането на „ангажимента“ на Hyundai към устойчивото състезание, шефът на дивизията N на марката , Тил Вартенберг, също каза: „Този уникален електрически състезателен автомобил демонстрира нашата авангардна технология и страст за разширяване на границите на това, което EV могат да постигнат на пистата.“