Двигател Супра. Подрамки BMW. Спирачки Corvette. Широкоформатен комплект. Запознайте се с FrankenJag
Японски производител на моторни масла и трансмисионни течности, наречен ENEOS, разкри Jaguar E-Type. Aко трябва да сме честни, отдавна престана да бъде Jaguar E-Type.
В кой момент той престана да бъде обикновен E-Type остава за обсъждане. Може да е моментът, в който получи сърдечна трансплантация, получавайки 3.0-литровия турбо двигател 2JZ-GTE на Toyota Supra на мястото на оригиналния си 4.2-литров шестак.
Или когато споменатият 2JZ беше премахнат от нормална Supra шестерка.Чрез нова фабрична отливка на главата, по-добри горивни инжектори, производителна горивна система, подсилени бутала и подобрено турбо и производителен интеркулер.
Може би това беше разкритието, че този така наречен „E-Type“ се очаква да достигне 750 к.с.Далеч от изходната мощност от 60-те години на оригиналния шест пот.
Дали това беше моментът, когато двигателят на E-Type, беше съчетан с петстепенна ръчна скоростна кутия на E36 BMW M3? Или когато неговите „тънки бедра“ бяха бронирани с разширени арки от 3D отпечатани въглеродни влакна.Те съдържат 17 инча изработени по поръчка сплави? Или когато получи задната подрама на E60 BMW Серия 5, настройка на окачването и диференциал?
Може би това беше добавянето на предни спирачки от Corvette от 2003 г. и задни спирачки от 535i от 2010 г. Или когато беше оборудван с OMP волан, състезателни колани и специални седалки.
„Това преобразуване на Jaguar със сигурност се вписва в темата за Франкенщайн от предишни години. И я издига на едно ниво с повишено използване на модерни технологии за актуализиране на класическия британски спортен автомобил“.