Три от най-ексклузивните съвременни производители, с десетки инженерни шедьоври между тях. Но кой се издига до върха?

Страхотното в това да си автомобилен човек е, че в света има кътче за всеки и всеки. Независимо дали сте любител на връщането към основите на мускулестите коли .Ценител на оживеното провинциално шофиране в развратен хечбек или дори човек, който се наслаждава на топлата прегръдка на колеги M25 tailgaers .Иначе известни като немски собственици на седани.

Но от споменатите общности, една по-специално седи с глава и рамене над всички останали поради чистата си изключителност.Кръгът на хиперавтомобилите . И от присъстващите тук, Bugatti , Koenigsegg и Pagani са трима от неговите VIP членове. Тази седмица искаме да ни кажете кой от тримата според вас създава най-щурите коли. Но първо, няколко въведения, като се започне с марката, основана преди 115 години в Молсхайм, Франция.

След като постигна голям успех в автомобилните състезания от началото до средата на двадесети век с превозни средства като Type 35 . Bugatti изпадна в дрямка до началото на 90-те години. Но когато спящият гигант се събуди, той го направи зрелищно, като създаде тогава най-бързия сериен автомобил в света с EB110 . 

Този стремеж към скорост става синоним на всеки модел, който идва след него.От емблематичния Veyron до майсторския Chiron . Нека не забравяме, че версия Super Sport на последния дори стана първият сериен автомобил, който надвишава 480км в час . Ако все още не сте забелязали, тази партида има склонност да разширява границите. 

И тогава имаме Koenigsegg .

Резултат от един любопитен швед и неговата безмилостна мания по скоростта. Тази година се навършват 30 години от създаването на компанията и оттогава тя се превърна в една от водещите марки в света. Започна с CC8S през 2002 г., което не беше лошо за начален продукт.Като имах максимална скорост от 380км в час и всичко останало. 

Оттогава имаме линията Agera , която узурпира короната от Veyron, и след това One:1.Която стана първата в света кола с мощност един мегават. Но отвъд грубото темпо, това, което прави Koenigsegg толкова впечатляващ, е неговата армада от иновации .Които са толкова сложни, че бихте разбъркали няколко мозъчни клетки, опитвайки се да ги разберете.

Третият и последен случай, който трябва да се направи, е този на Pagani , който изглежда се появи от нищото.За да даде на момчетата и момичетата във Ferrari и Lamborghini много безсънни нощи. Започна със Zonda C12 през 1999 г., а до 2010 г. R версията на Zonda успя да грабне рекорда за производство на автомобили на Нюрбургринг … от Ferrari.

Около 758 „обещаваме, че това е последният“ модели на Zonda по-късно, Pagani представи Huayra .Който използва V12 с двойно турбо, произведен от Mercedes-AMG.За да представи теоретичен vmax от 238mph. Подобно на своя предшественик, версия с рейтинг R  наистина се произвежда през 2021 г.. преди Pagani да обяви плановете си за третото си официално превозно средство: Utopia .

Какво смятаме, читатели – Bugatti, Koenigsegg или Pagani? Оставете ни вашите мисли в коментарите по-долу и очаквайте най-провокиращите размисъл аргументи. Очакваме с нетърпение да видим вашето мнение.