Тази седмица искаме да знаем кой от Noughties ‘Holy Trinity’ приема вашето благоволение.
Ferrari Enzo, Mercedes McLaren SLR или Porsche Carrera GT? Kакво десетилетие за ентусиастите. От разкошната Pagani Zonda до рекордьора Bugatti Veyron .И разбира се първото поколение Dacia Sandero ! Бяхме почерпени с каталог със скъпоценни камъни точно отсреща. Но освен огромното количество екзотика, защо беше толкова специално?
Вероятно защото нулевите се смятат от мнозина за върха на двигателите с вътрешно горене.Точно преди масовия възход на електричеството. Кипещи V12 , виещи V10 и туптящи страхотни V8 . Приехме го за даденост, нали?
Така че е трудно да се откроят само три от толкова широк спектър от най-големи хитове. Но широко се приема, че Ferrari Enzo, Mercedes McLaren SLR или Porsche Carrera GT са се изкачили на трона. И са заели естествените си позиции като „оригиналната“ Света Троица.
Същите трима производителя отново се бориха със зъби, нокти и хибридни технологии през 2010 г. с 918 , La Ferrari и P1 .А уроците, научени от техните предшественици, бяха критични градивни елементи, позволяващи им да преследват световно господство.
Кръщаването на кола на бащата-основател на компанията винаги е било голям риск за момчетата в Маранело.
Но, както вече трябва да сте разбрали, това е Ferrari , за което говорим .Марка, която вярва в себе си повече от този тип Роналдо от Мадейра. Въпреки че доверието беше оправдано. Enzo е с четири секунди по-бърз от GT около Нюрбургринг и почти петнадесет по-бърз от SLR.
Това ни отвежда добре до англо-германския, който беше предназначен да бъде добре сключена сделка между възраждащ се Mercedes-Benz и прероден McLaren. Тези намерения доведоха до това, което беше не само най-добрият Grand Tourer от нулата, но и един от най-добрите досега. Докато събратята му се съсредоточаваха върху изкормването на гумите си и като общ досадник, SLR дойде и им показа как изглежда истинската скорост. Невероятна машина.
Не на последно място е Carrera GT. Издълбан от най-опитните инженери на Porsche от останките на състезателна кола и изсечен, за да изглежда като обект на фокус в картина на Микеланджело, GT е вероятно най-великият немски суперавтомобил на всички времена. И помнете: това е страна, която произвежда скромен брой от тях.
Какво смятаме ние, читатели? Ferrari, Porsche или MercLaren? Гласувайте по-долу и очаквайте да видите най-важните аргументи в резултата от петък. Нека най-добрият аналогов суперавтомобил спечели. Sandero включен.