Chiron Super Sport е декориран от Sur Mesure в облеклото на Льо Ман от 1931 г.

Това е още едно персонализирано, еднократно Bugatti Chiron Super Sport . Подходящо, това е масово свръхдвигателна скоростна машина.Модифицирана, за да отдаде почит на масивно свръхдвигателна скоростна машина.

По-конкретно, Bugatti Type 50S.Който участва в 24-часовото състезание на Льо Ман през 1931 г. Може би сте чували за това състезание. Това е състезание, което се провежда в Льо Ман и се провежда в продължение на 24 часа. Bugatti въвежда три автомобила през 1931 г..Завършени изцяло в черно и с нов 5,0-литров осемцилиндров двигател с компресор.

Този двигател, казва Bugatti, включваше двоен горен разпределителен вал и беше добър за около 250 к.с.. По това време това беше херкулесова единица.Способна да позволи на тримата състезатели Type 50S да разгърнат „гръмотевична скорост по дългите прави“. Очевидно победата се виждаше.Докато една кола не претърпя спукана гума и не се разби. Останалите двойки коли бяха незабавно оттеглени, за да се избегнат нови инциденти.

И именно един от тези двама пенсионери – номер на шаси 501777.Състезаващ се под номер „5“ – осигурява вдъхновението зад този Chiron. Както можете да видите, има състезателен номер 5.Нанесен върху хълбоците на Chiron и върху неговата решетка.

Заедно с фин надпис „Le Mans 1931“ пред арката на задното колело.

В хладно, още по-фино докосване.Цялата писта Circuit de la Sarthe е изтеглена от долната страна на задния спойлер.Докато истинската магия е запазена за двигателния отсек. Експонатът на автомобила от 1931 г., разбира се, беше неговият 5-точков ох.Така че за да отпразнуваме, този Chiron разполага с кръгла шарка, за да пресъздаде този вид на „двигател“.

Навсякъде другаде има повече шевове „Le Mans 1931“ вътре.Стъклен покрив и пресъздаване на оригиналната кола на всеки от панелите на вратите. О, и малката материя на огромна буца с прекалено голям двигател,.Сгушена зад главата ви, подредена във формация W16 и включваща 8,0-литра. 

„Тип 50S – и по-специално шасито 501777 – са основни части от нашата история“, каза Яша Страуб, водещ дизайнер на Sur Mesure. „Истинска привилегия е да имаш клиент, толкова страстен в желанието си да отдаде почит на тази състезателна легенда. Той и аз говорихме с часове.В продължение на много месеци, за начините, по които можем да създадем автентичен трибют.Обсебен от всеки детайл, за да гарантираме, че е в съответствие с историята на Type 50S.“

Това, което би било още по-съвместимо с историята на Type 50S, би било да управляваме Chiron Super Sport в Льо Ман.