Призрачният салон, който постави началото на нова ера за легендарния британски производител на автомобили.
Със седмото поколение на Phantom, BMW се справи с невъзможната задача да обобщи успешно всичко.Kато същевременно пренесе една тънка реликва в нова ера .Предишната версия на Phantom беше в продажба от 1968 до 1990 г.
Табелката представлява най-доброто от лукса, който Rolls-Royce може да предложи.Идея, специално заложена в четвъртото поколение на автомобила, пуснат на пазара през 1950 г. Предлагаше се само на купувачи, които наистина го заслужаваха, като кралски особи и други държавни глави. Всъщност колата, дадена на принцеса Елизабет и принц Филип през юли 1950 г., все още се използва от британското кралско семейство.А Чарлз III е бил видян в неговия.
Това обаче не беше гаранция, че рестартирането на BMW Phantom ще бъде успешно.Тъй като тлеещите останки от собствеността на Rover все още са в настоящите спомени.
Phantom VII е разработен успоредно с подобни на новите Mini и Range Rover MkIII. Последният автомобил беше пуснат на пазара, след като Jaguar Land Rover беше отделен и продаден на Ford.
VII беше представен на 1 януари 2003 г., първият ден, в който BMW се сдоби с целия пакет на Rolls-Royce след продължителен период на напрегнати преговори с Volkswagen. Това беше незабавен хит. и всъщност единствената кола, която Rolls построи в продължение на шест години до пристигането на Ghost през 2009 г. Беше направена предимно от алуминий и конструирана старателно на ръка. Добре, във фабриката има два робота, които помагат при боядисването, но въжетата отстрани на колите все още се извършват от някой с много стабилна ръка.
Ако самото присъствие на колата не учудваше зяпачите.тогава чорапите им щяха да бъдат съборени от изискани дрънкулки. Като самонивелиращите се лога на Rolls-Royce на главините на колелата, прозорците с двоен стъклопакет или чадърите в самоубийството задни врати. Опитайте се да откраднете Духа на екстаза и тя ще се стрелне надолу към безопасността на впечатляващата бронирана решетка.
Интериорът на колата показваше несравним лукс. И това беше дори преди да се затънете в поръчкови капризи без пари, за които фирмата с се погрижи.
6,75-литровият V12 бензинов двигател може и да не е довел до добри сметки за гориво. Но 453 к.с. и въртящ момент от 531 lb ft гарантират безпроблемно представяне по възможно най-плавния начин. Phantom е замислен през цялото време като кола с шофьор.Проектирана с изричното намерение да угажда на всеки, който е легнал на гърба. За съжаление този Phantom вече не беше запазена територия на кралските особи.А беше прегърнат както от знаменитости, така и от богати бизнесмени. В днешно време около 200 хил.лв ще ви отведат до ранен MkVII Phantom. Обективно скъп, но никога не е показването на богатство било толкова изгодно.