Докладите за странно злополука ни карат да се чудим. Дали тостерът е най-добрият начин за предварителна подготовка на EV батерия?

Сериозна грешка на шофьор на електрическо превозно средство доведе до пламване на кола и дом. Електромобилът беше унищожен в Дания.След като собственикът му се опита да затопли батерията му с помощта на тостер. Полицията каза, че „силно обезсърчава“ хората да използват опасния метод за загряване на електрически клетки…“  

Здравейте всички. Откакто унищожих електрическата си кола – и част от дома на съседа ми докато се опитвах да загрея батериите му с тостер, се сблъсках много въпроси. Въпроси като „Какво, по дяволите, си мислеше?“ и „Ще спре ли някога колата ви да гори?“ и „Вашата застраховка по-добре да покрива изгарянето на половината ми къща. Или в противен случай ще нахраня прасетата си с вас“, което технически дори не е въпрос!

Има много недоразумения и спекулации относно този инцидент, свързан с ада. Искам да потуша тези пламъци от спекулации, точно както – с предимството на погледа назад – ми се иска да бях потушил пламъците на истинския пожар, който обхвана колата ми, а също и най-модерното домашно кино на г-н Q.

Признавам, че използването на тостер за предварителна подготовка на голяма литиево-йонна батерия може да изглежда необичайно, но е важно да се разбере, че това не е обикновен тостер.

Това би било лудост.

Това беше тостер с четири филийки с опционална клетка за сандвичи. Освен това не просто пъхнах празен тостер под колата си и неколкократно натисках лоста. Очевидно използвах тостера, за да препича палачинки едновременно! В процеса на препичане се губи много топлина, така че си помислих защо да не я използвам добре? Отговорът, както се оказва, е, защото това ще предизвика това, което очевидци нарекоха „пожар на хечбек“. Но нека разгледаме положителните страни тук. Разбира се, пламъкът може да е превърнал моята кола и наистина фитнес залата и спа комплекса на г-н Q в купчина пепел, но поне тостерът излезе невредим.

Някои хора посочиха, че тъй като батерията обхваща голяма част от пода на EV, опитът да се загрее една секция с размер на тостер би бил неефективен. Знам това! Аз не съм идиот! Това, което медиите пропуснаха да съобщят, беше гениалната система от лостове и макари, които бях подготвил, позволявайки ми да маневрирам с тостера под колата, за да постигна равномерно изпичане: система, която сега осъзнавам, не трябваше да е изградена от силно запалимо въже. Също така, на тези, които питат дали наистина смятам, че тостерът може да генерира достатъчно топлина, за да загрее 80kWh батерия, казвам „Какво повече доказателство ви трябва от овъглените останки от моето EV и също толкова овъглените останки от колекцията от модерни автомобили на моя съсед изкуство?“

Някои може да ме нарекат безразсъден. Въпрос на съдебен протокол е, че г-н Q ме нарече по-лош. Но тази нова електрическа ера изисква смели пионери. Не можете да направите омлет, без да счупите яйца, и благодарение на моите изследвания вече знаем, че не можете да увеличите обхвата на студено време на електрически автомобил от С-сегмент с тостер. Пресите за коса на жена ми, от друга страна…