Най-новият офроудър на Audi е планински велосипед, задвижван от батерии
Този доста екстремно изглеждащ е-велосипед е най-новият, който има контакт с автомобилната индустрия. Не, не онзи вид четка „Съжалявам, приятелю, не те видях“ – видът, който вижда лога на производителя на автомобили и брандиране навсякъде по мотоциклет, който по някакъв начин струва повече от мотоциклет.
Очевидно е вдъхновен от състезателния автомобил Audi RS Q e-tron Dakar, което вероятно означава, че окачването ще се счупи и Стефан Петерхансел ще удари земята достатъчно силно, за да няма спомен от катастрофата. Въпреки това, това изглежда малко вероятно, защото върховното окачване Ohlins се е справило с вилиците, пружините и амортисьорите, осигурявайки 180 мм ход, достоен за велосипед за спускане.
Останалата част от мотора е пробив от части от най-високо ниво, като някакъв вид двуколесни топ козове. Има лесно разпознаваеми за хора без педали (като Ohlins и Renthal), а след това доста трябваше да потърсим, за да разберем, че всъщност са наистина големи сделки в собствената си ниша – Sram, Mavic и Sella Италия. Последното прави седлото, между другото, и е достатъчно голяма сделка, за да бъде проверено името.
Компания на име Brose (нито ние, но очевидно също голяма работа) прави 250-ватов двигател; докато една трета от конските сили не изглеждат много, става въпрос за това, което средният ви ездач може да събере в дългосрочен план. И освен това, е-моторът е за помощ, когато, по думите на Чък Паланик, мускулите ви горят и вените ви изпомпват киселина от батерията. Така че това, което ще искате, е въртящ момент. И добри новини на този фронт: предлага се 66lb ft, вероятно на първа предавка. Ако искате да знаете въртящия момент на колелата във всяка от 12-те предавки, това е нещо, с което можете да се справите сами.

Говорейки за работа с неща, италианските двуколесни фанатици Fantic са подредили батерията и захранването с 36-волтова, 720 ватчаса батерия, която седи, доста очевидно, в долната релса на рамката. Това, трябва да кажем, е много практично решение – електрическите мотори на Fantic са сериозно набрани в комплект и той има почти шест десетилетия опит в двуколесната страна на нещата. Дори и така, човек би си помислил, че големият натиск на Audi за EV ще означава поемане на задвижващата страна на нещата в името на маркетинга, ако не друго. Така че отново, това е много практично решение от страна на Audi, за което всъщност трябва да отдадем известна заслуга – както за използването на опита на експертите, така и за това, че сме откровени.
Тази кредитна линия обаче е в сериозна опасност да бъде отменена по две причини.
Първо, този велосипед струва 20 000 лв., сума, която може да ви купи много приличен и изцяло специализиран велосипед за спускане, ендуро велосипед и шосеен велосипед. Вероятно от Specialized, ако човек е толкова склонен.
Но тогава поне има по-малка опасност някой да каже: „Съжалявам, приятел, не те видях“.