Фейслифтът носи със себе си ревизирана кабина и дребни механични промени.

Имате 64 000 лв, които са дупка в джоба ви и искате да направите един от най-предсказуемите автомобилни избори в света? Добре, защото  Mazda ще пусне своя нов MX-5 следващия месец. Който смекчава лицето на ядосаното кученце, но приема няколко промени в интериора.

Самата гама остава същата.Така че клиентите имат осем модела и три нива на оборудване.Разделени между типовете каросерии Roadster и RF , от които да избират. Задвижванията също са непроменени, така че можете да избирате между 1,5-литров (130 к.с.) или 2,0-литров (184 к.с.) четирицилиндров двигател.

Всички 2,0-литрови автомобили ще се доставят стандартно с нов диференциал с ограничено приплъзване.Който добавя към вече съществуващия списък от механични екстри, включително предна подпора и амортисьори Bilstein. Mazda използва много объркващи фрази, за да обясни, че диференциалът на MX-5 също е сравнително адаптивен.Така че трябва да бъде още по-пъргав и отзивчив, когато нещата станат трудни.

Външно най-забележимите промени включват ревизиран набор от светлини в двата края и опцията за ново покритие на боята „Aero Grey“.

За разлика от това купето е претърпяло много по-задълбочено преобразяване. Вече получавате по-голям 8,8-инчов екран на информационно-развлекателната система и актуализиран инструментален панел. Освен това ще забележите няколко допълнителни USB-C порта.Плюс седалки Recaro, тапицирани с кожа и алкантара, ако изберете най-високото издание „Homura“.

Mazda дори си е поиграла с електрониката на MX-5 за по-нататъшно усъвършенстване. Така че новият режим на шофиране с динамичен контрол на стабилността би трябвало да го направи още по-вълнуващо за хвърляне.Докато малките промени в дросела означават малко повече сила. Електрическият сервоусилвател на волана също е претърпял малка преработка. В крайна сметка тези малки промени трябва да се добавят, за да направят голяма разлика в този фейслифт. 

Джереми Томсън, управляващ директор на Mazda UK, каза:

„Непрекъснатият ангажимент на Mazda за усъвършенстване на автомобила през неговата 30-годишна история е подчертан отново с фините, но фокусирани актуализации на 2024 MX-5, които гарантират, че този автомобил продължава да бъде достъпен , увлекателна, спортна кола от световна класа”.

Чакаме какво? Да, някак си изминаха 35 години, откакто първото поколение MX-5 беше пуснато на пазара и надлежно тръгна по пътя си към доминиране на световния пазар на кабриолети за спортни автомобили. Това е място, което все още държи доста удобно, с над 1,25 милиона екземпляра, продадени от 1989 г. насам. За някои справки, цялото население на Кипър в момента е 1,26 милиона.