Mercedes SL 63 SE Performance.Едно от най-старите дървета в автомобилната гора сега получава V8 хибридно задвижване с 805 к.с.

Това е най-мощната версия на едно от най-старите и грандиозни имена в автомобилния свят. Въпреки това, вие буквално никога не бихте споменали пълното му прозвище на глас.Защото това е и най-досадното дългословно име за толкова грандиозна стара кола.

И така, добре дошли в Mercedes-AMG SL 63 SE Performance. С пълните 805 к.с., въртящ момент от 1047 lb ft и необозрима наставка.Той се изстрелва право на върха в славната история на SL като най-големия хит на всички времена.

Няма да се изненадате да научите, че тежките му ръце идват благодарение на мощен V8 и електрически двигател. Това, което бихте нарекли „хибрид“ на днешния език или „изключително бърз хиперавтомобил“.

Има електрически мотор с 201 к.с., който се намира на задната ос, захранван от лека 6,1kWh батерия.Проектирана „за бързо доставяне и консумация на енергия, а не за възможно най-дълъг пробег“. 

Очевидно цялата технология на батерията е „вдъхновена“ от приключенията на Merc-AMG във Формула 1. И се комбинира с много тестван 4,0-литров битурбо V8, произвеждащ 604 к.с. Заедно – и със системата 4WD на Merc – те позволяват на този SL да ускорява от 0 до 100 км в час за 2,9 секунди. И да достига максимална скорост от 477км в час.

Така че този SL с дълго име е бърз. AMG също хвърли дълъг списък от технологии и също предложи дълъг списък от РЕЖИМИ.За да гарантира, че остава да сочи в правилната посока, било то напред или дори настрани. 

Има :

  • масивни керамични спирачки,
  • активна система за управление на задния мост,
  • активна аеродинамика ,
  • стабилизация при накланяне и защитен с патент аеро елемент отпред,

А, да, режими . Осем от тях: „електрически“, „задържане на батерията“, „комфорт“, „гладкост“, „спорт“, „спорт+“, „състезание“ и „индивидуално“. Всеки от тях е доста обяснителен и седем вероятно са излишни, ако сортирате всичко в „индивидуално“ и след това го залепите.

Разбира се, той е третиран с няколко екстериорни модификации – нови значки за това име, нови алуминиеви джанти, нови ауспуси, такива неща – заедно с типична за Mercedes-AMG интериорна настройка. Масажиращи спортни седалки. Кожа. Контрастни шевове. Такова нещо.

Дълго име и дълъг списък от технологии и назначения, но наистина има кратък начин да се опише тази опора на Merc. „SL винаги е бил икона  в портфолиото на Mercedes-Benz“, каза шефът на AMG Майкъл Шийбе.