Изминаха две години, откакто Rifter беше третиран с електричество. Сега второто поколение e-Rifter, брат на Citroen e-Berlingo и Vauxhall Combo Life , пристигна с нов стил, очевидни подобрения на батерията и повече технологии.

Първата актуализация на e-Rifter е промененият преден край. Нова решетка привлича новата емблема на Peugeot, базирана на щит.

Втората промяна е увеличаването на обхвата. Въпреки че батерията остава на 50kWh, обхватът се увеличава от 275км на 320 км. Изходната мощност остава на 134bhp с въртящ момент, способен да достигне същите 191lb ft.

e- Rifter може да бъде пет- или седемместен, което го поставя на върха на този превъзходен списък . Така че, докато подобренията в обхвата са добре дошли, към който е насочен e-Rifter. Но повече е повече, нали? Повече е добре.

Следващата е технологията – също, повече. 

Истината е, че e-Rifter винаги е имал нашия глас пред неговите стабилни партньори за споделяне на платформа EMP2, посочени по-горе. Той е възможно най-близък до по-готиния кросоувър/SUV и има луксозния интериор iCockpit на Peugeot.Пълна екстра, когато се изправи срещу подобни на e-Berlingo или Combo Life.

Естествено, има непрекъснато разширяващ се набор от 18 функции за подпомагане на водача.Които сега включват предупреждение за сънливост на водача, помощ за поддържане на лентата и автономно аварийно спиране. Те се присъединяват към безключов достъп, адаптивен круиз контрол и технология за подпомагане на паркирането.

Има и дистанционни актуализации, отопляем волан и дигитален асистент, на който можете да извикате „Добре, Пежо“ .

Времената за зареждане остават както преди, така че 7,5 часа за пълни 0-100 процента на нормално домашно зарядно устройство или 30 минути 0-80 процента.Ако можете да намерите точка за ултрабързо зареждане от 100kW в дивата природа – става все по- лесно , обещаваме .

Асоциацията на производителите и търговците на автомобили вдигна доста шум относно липсата на стимули за пътнически автомобили за шофьорите, желаещи да преминат към електрически.Но тъй като e-Rifter е базиран на ван, това означава, че трябва да се възползва от 4,800 лв отстъпка Plug-In-Vehicle Grant. Въпреки че не е посочен на официалната правителствена страница за отговарящи на условията превозни средства. Citroen e-Berlingo е, така че смятаме, че е закъснял за актуализация на уебсайта.

Цените за новия e-Rifter все още не са потвърдени, но би трябвало да са около £30-32 000, ако се вземат предвид етикетите на настоящите модели. Ще ви държим в течение.