Сред тучния фон на тихоокеанския северозапад – и в дъжда, естествено – историята на най-бързата в света Honda (Acura) Integra се разгръща

Някога най-бързата кола в света със задвижване на две колела, сега със задвижване на четирите колела,. „Gringotegra“ на Myles Kerr с мощност 1500 конски сили превъзхожда в световете на състезания и „без подготовка“ .Форма на драг бягане несъвършени настилки на пистата за имитиране на улични състезания. Способен да достигне 310 км в час на (при 7,715 секунди).Най-горещият хечбек на Кер също така развива умопомрачителните 347 км в час на километър.

В този епизод на American Tuned Роб Дам се гмурка в света на високоскоростните състезания и ни води в пътуването на тази Integra. От скромното си начало като фабричен модел, през неизбежната кражба.Integra беше една от най-крадените коли в Щатите. До еволюцията й в машина, която внушава респект на пистата.. Това е истински проект за тестване и настройка, като неговият цикъл „състезание, счупване, поправяне“ остава непрекъснат повече от десетилетие и половина.

Кер купи Integra GSR от 1994 г. в рядко състояние на костна маса .

Тоест с тогава ненастроен 1,8-литров VTEC – през 2006 г. и беше откраднат през 2008 г. Когато полицията я намери, Integra имаше толкова много кормилно управление.

Кер го купи обратно, добави турбо комплект и историята му се отклони в територията на тунинг автомобилите. Сега той се върти до сравнително скромните 11 000 об/мин. Скромността е различна в света на Honda, като някои мега-обороти достигат до 12-те и 13-те.Въпреки че казва, че Integra запазва фабричната кобилица и трилобовата гърбица и работи на празен ход при 1100 RPM.

Отвъд техническите постижения, тази Integra е история за устойчивост. Това е кола, която е преминала справедливия си дял от изпитания.От grand theft auto до суровата реалност на състезанията. И все пак всяко предизвикателство само добавя към своето наследство, доказателство за несломим дух на устойчивост.