„ Изглежда възбудено, звучи грубо, но най-добрата кабина с недостатъци на Stelvio е разочароваща “

КАКВО Е?

Това е първият мощен SUV на Alfa Romeo… И все още единственият. Няма гореща версия на по-малкия Tonale и Alfa не създава по-голям кросоувър от този.За да се бори с вашите BMW X5 и Range Rover Sports . Но погледнете го от друга страна.Това е втората най-скъпа Alfa Romeo, която може да се купи с пари, след суперколата 1 от 33, хм, 33 Stradale . Това е машина за 200 000лв.

А за 2024 г. Alfa направи фейслифт на този осемгодишен претендент. Не е и много голям.Ще забележите тройните LED фарове… и това е всичко. Отдолу има още 10 конски сили от 2,9-литровия V6.С налични 513 к.с. сега е само с 20 к.с. по-малко от Giulia GTA .

Вътре е скрит и механичен диференциал с ограничено приплъзване.На мястото на електрическия LSD на по-стария автомобил. Все още получавате забавно система за задвижване на четирите колела със задно задвижване като стандарт.

Alfa твърди, че 0-100км в час за 3,8 секунди и максимална скорост от 284км . Трудно е да се разбере защо някой би се нуждаел от по-бърза семейна кола от тази, така че не се оплаквайте от липсата на по-съществено увеличение на мощността.

НЕЩО НОВО ВЪТРЕ?

Цифровите циферблати чрез 12,3-инчов екран заемат мястото на атрактивните физически циферблати на часовника в дълбоките кутии зад тънкия волан. Alfa направи тапицерията от въглеродни влакна по-грозна отвътре и остави всичко останало. Искахме да имаме надградена информационно-развлекателна система, но за щастие дублирането на телефона се появи преди няколко години, така че можете до голяма степен да игнорирате тромавия интерфейс на Alfa и просто да използвате Apple или Android вместо това.

Няма промяна и в позицията на водача, която е странно кацнала, с твърде малко настройки на височината на седалката и волана. Това е малко отворена цел в клас, пълен с таланти – не е нужно да имате форма на орангутан, за да се насладите на BMW X3 M Competition , например. Или Porsche Macan GTS. Или Mercedes-AMG GLC63. Но това изисква ИТ степен и защита на ушите. Така че ще го игнорираме.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Малка мощност и нови детайли за супер-SUV на Alfa не решават вътрешните му проблеми “

Съвсем случайно Stelvio Quadrifoglio в момента се оказва без твърде много конкуренти, за които да се тревожи. Porsche Macan GTS, остарял, но много добър автомобил, вече не се продава в по-голямата част от света и не закъснява в Обединеното кралство, тъй като изцяло електрическа версия заменя най-продавания малък SUV на Porsche. Подозираме, че това не се харесва на комплекта Alfa за хот-род. AMG е в криза на идентичността на четирицилиндровия хибрид.

И така, какво прави битката с Алфа? Основно това е BMW X3 M, което е твърде твърдо пружинирано, за да бъде препоръчително, и често пренебрегваният Jaguar F-Pace SVR, който сега струва от 200 000 лв. Съвпадение, а? Ние бихме избрали Jag, защото това е Blood’n’thunder V8, който не е дълъг за този свят, а интериорът е по-престижен от този на Alfa, но ако сте били ухажвани от италианеца, ще разберем. Просто се уверете, че можете да се разберете с интериора, преди да купите.