„ Най-големият SUV на Audi облекчава шока от живота с електрическо превозно средство “

КАКВО Е?

Това е Audi e-tron. Q8. Освен други подобрения, Audi промени наименованието от просто „e-tron“, тъй като вече не е единственият пълен BEV в портфолиото. Както и да го наречете, това е пълноразмерният SUV на Audi с пет врати, който е изцяло електрически.

AUDI ТОКУ-ЩО ПУСНАХА НОВА ЗНАЧКА И ГО ОТРЕКОХА?

О, не, това също е подходящо освежаване отвътре навън. Освен естетиката, екстериорът е по-хлъзгав – особено версията Sportback .И има подобрения в задвижването за по-уверено управление.

ААА, РАЗБРАХ. ТАКА ЧЕ Q8 САМО ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ЛИ Е СЕГА?

Не, флагманът на марката все още се предлага в своя формат с горене .e-tron току-що официално спечели своята SUV значка в пълен размер. Така или иначе е засега. Audi даде ясно да се разбере, че планира да бъде напълно електрически до 2030 г.. Така че смятайте това за предварителен преглед на това каква ще бъде стандартната гама след няколко кратки години.

КАКВО МУ Е СПЕЦИАЛНОТО?

Това може да не звучи като висока похвала, но го казваме по най-добрия възможен начин.Това е супер нормално. Електромобилите вече са масови, но има хора, които все още са им омръзнали поради редица причини, една от които е как се чувстват при шофиране в сравнение с конвенционално каране с газ.

КАКВО ИМАШ ПРЕДВИД ПОД „КОНВЕНЦИОНАЛЕН“?

Голяма част от това е свързано с нивата на регенерация при повдигане от педала. Тук няма шофиране с един педал, просто вдигнете и Q8 ще се движи напред по естествен път, дори и с включени по-твърди нива на регенерация. Усеща се, че Audi прекара много време в подреждане на нещата в този отдел и SUV е още по-добър за това.

СЪС СИГУРНОСТ ТОЗИ EV ВСЕ ОЩЕ ПРАВИ ВСИЧКИТЕ СИ EV НЕЩА, НАЛИ?

О, напълно. Предните и задните двигатели са свързани към 106kWh батерия, която е по-ефективна, отколкото беше в дните на „просто e-tron“, а SUV има между 450 и 480км пробег. При DC бързо зарядно устройство може да зарежда от 10 до 80 процента за 31 минути. Новите собственици на Q8 e-tron получават две години прекарване на тези половин час в притежаваните от VW станции Electrify America без допълнителни разходи.

ЗВУЧИ ХУБАВО, НО ЕДВА ЛИ Е ВЪЛНУВАЩО. ЗАБАВНО ЛИ Е ДА ШОФИРАМ?

Възможно е, стига очакванията ви да са оправдани. Audi със сигурност е положила усилия да даде на електрическия SUV по-динамично управление, но иглата между лукса и производителността със сигурност се навежда повече към първото.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Ще звучи странно, но като сервизната ръка с бяла ръкавица, Q8 e-tron е в най-добрия си вид, когато не оставя никакво впечатление “

Нещо като смесване на лекарството на вашето куче в храната му, Audi Q8 e-tron промъква електрифициране в своя изпитан и истински SUV в пълен размер. Елегантното представяне на Audi и лекотата на използване се открояват пред много от обичайните странности на EV, които скептиците намират за отблъскващи. Неговият силен, остър външен вид отдава дължимото на возията му, която е толкова динамична, колкото трябва да бъде едно ежедневно полезно превозно средство. Технологията на Q8 e-tron е еднакво смесица от изумителна практичност.

Ще звучи странно, но като облечената в бяла ръкавица ръка на обслужване, Q8 e-tron е в най-добрия си вид, когато не оставя никакво впечатление. В края на краищата това все още е луксозно превозно средство, дори ако го използвате главно за транспортиране на деца до футболни тренировки.