„ C5 Aircross няма да почеше сърбежа на шофьора ви, но това е автомобил, който е част от семейството, спокоен със себе си “
КАКВО Е?
C5 Aircross – лансиран през 2017 г. – е доста конвенционален (по стандартите на Citroen) семеен SUV. Но не особено голям: тук има само пет места, така че ако искате да поберете повече хора, ще трябва да погледнете базираните на ван модели Berlingo и SpaceTourer или съвсем другаде.
В началото на 2022 г. той получи фейслифт в средата на живота си с леко променен външен вид (въпреки че ще ви е трудно да забележите разликата), подобрена технология и ревизирани нива на оборудване.
ТОГАВА ОЩЕ ЕДИН СЪЩИЯ SUV?
Дотук толкова скучно, но C5 Aircross успя да излезе от калъпа на SUV, като весело отхвърли идеята, че подобни автомобили трябва да жертват всичко, което ги прави полуприлични в преследване на безмилостния спортен дух. Кой иска малките му любимци да се тръшкат в задните крака, докато кучето вие, докато се мята около багажника? Вместо това, подобно на други скорошни Citroen, формата на C5 Aircross артикулира вътрешен комфорт и добродушна практичност.
Това също не е просто поза. Докато Aircross е базиран на позната платформа на Peugeot Group , Citroen внедрява някои интересни инженерни и опаковъчни иновации, за да подкрепи своето визуално послание.
ИЗГЛЕЖДА… ИНТЕРЕСНО.
Заоблените ъгли и гладките повърхности премахват всякаква агресия от външния вид. Но геометричната простота и правите линии му придават формално излъчване, спасявайки го от всякакви разтопени гушкания. Airbumps мехурчета обгръщат долната част на каросерията срещу ударите на градския живот.
Отделният покривен панел се поддава на персонализиране, Citroen го прави по-далеч с цветни декоративни пръстени и лайстни. Внимавайте, или ще се озовете отново в гушкана територия. Това е кола, а не проходилка.
ТОЛКОВА ЛИ Е УДОБЕН, КАКТО CITROEN ТВЪРДИ?
Приятно така. Той се носи лесно и поема повечето несъвършенства по пътя, въпреки че не очаквайте чудеса, когато става дума за най-лошите от нашите пътища с дупки. Кормилното управление също е леко като перце и макар да може да се стори малко неясно на моменти, това е кола, която лесно се вписва в семейния живот.
Кабината използва целия опит на Citroen за превозване на хора в търсене на спокойствие за всички пътници, както и неодушевено блъскане. Седалките използват нова конструкция, за да поглезят гърба ви: истинско удоволствие е да потънете в тях и всичките пет индивидуални седалки се плъзгат и накланят. Това трябва да облекчи поне един източник на триене между братя и сестри, втори ред. Багажникът и кутиите в кабината също са доста големи.
КАКВО ИМА ПОД ПРЕДНИЯ КАПАК?
C5 Aircross се предлага с 1,2-литров бензинов и 1,5-литров дизелов двигател, 1,2-литров бензинов 48V мек хибрид , или 1,6-литров бензинов плюс електродвигател – това е plug-in хибридът . Последният предлага до 34 мили EV обхват, полезно, ако можете да получите щепсел, поставен у дома за зареждане.
Интересното е, че Citroen избра да направи своя PHEV с предно предаване само за да запази цената ниска, докато Peugeot предлага 3008 с по-скъпа PHEV система с 4WD чрез допълнителен задно монтиран двигател.
Цените започват от 26 565 британски лири за стандартните модели ICE, 31 045 британски лири за мекия хибрид и 35 935 британски лири за PHEV, който обещава по-добра икономия на гориво за пътуване до работа и по-ниски данъци. Както винаги, дали си заслужава значителния скок в цената зависи от това колко го използвате в електрически режим.
КАКВА Е ПРИСЪДАТА?
„ Когато погледнете начина, по който се използват и управляват семейните кросоувъри, C5 Aircross е безупречно насочен “
Ще ни е трудно да начешем сърбежа си от шофирането, като използваме едно от тези на пълен работен ден. Малко е твърде отпуснато. Но това сме само ние. Когато погледнете начина, по който се използват и управляват семейните кросоувъри, C5 Aircross е безупречно насочен.
Изглежда умно, без да е настоятелно. Кабината също е визуално грамотна, без никаква груба сериозност. Той е тих и лесен за шофиране. Най-вече той е изключително обитаем: полезен, удобен, просторен, многофункционален. Автомобил, който е част от семейството.