„ Ford Ranger вече беше най-продаваният пикап в Европа и според това доказателство той ще държи тази титла още дълго време “

КАКВО Е?

Това е второто поколение на Ford Ranger и е най-продаваният пикап в Обединеното кралство и Европа.Въпреки че нито един от двата пазара не е толкова интензивен, колкото в Съединените щати.

Няма голяма конкуренция, но всеки разумен кратък списък ще включва модели като Isuzu D-Max , Toyota Hilux и VW Amarok . Обвинете разпоредбите за емисиите, въпреки че има куп електрически пикапи по пътя .

Заслужава да се отбележи, че новите Ford Ranger и VW Amarok са по същество едни и същи благодарение на връзката между двете марки .Повече за това след малко – докато както винаги Ranger се предлага във варианти с единична и двойна кабина.

И ТАКА, КАКВО Е НОВОТО В НАЙ-НОВАТА ВЕРСИЯ?

Ще започнем с външния вид. Отпред той получава нова решетка и „C-clamp“ LED фарове.Докато по-широките калници подобряват стойката. Задната част е доминирана от релефния печат с името Ranger на мястото на стария стикер.Като същевременно получава и нов светлинен подпис. Това е умно изглеждащо нещо, без съмнение.

Но той има повече от просто блясък, защото под новата каросерия има модернизирано шаси, което сега се движи върху 50 мм по-дълго междуосие и 50 мм по-широка следа в сравнение с предишния Ranger.Което означава подобрено возене, управление и пространство.

Отвътре купето е доминирано от новия 10,1-инчов или 12-инчов централен сензорен екран в портретен стил.Който получава най-новата информационно-развлекателна система SYNC 4 на Ford.Докато има общо подобрение в качеството в сравнение с предшественика си, за да се погрижи по-добре както за работата, така и за семейството задължения. Повече за това в раздела Интериор.

АМИ ПОД КАПАКА?

Ranger се предлага с избор от два 2,0-литрови турбодизела, произвеждащи 168 к.с. или 202 к.с. плюс нов 3,0-литров V6 дизел с двойно турбо, изпомпващ 237 к.с. .Клиентите искаха избор от повече мощност и въртящ момент за теглене на тежки товари и екстремен офроуд. Това и щъкането по магазините, вероятно.

Междувременно началният 2,0-литров турбодизел получава шестстепенна ръчна скоростна кутия.Докато вариантът с по-висока мощност и V6 получават 10-степенна автоматична. Както споменахме, всичко това е идентично с Volkswagen Amarok.

Естествено това е V6, който сме пробвали досега, и го намерихме изключително компетентен на пътя – въртящ момент и гъвкав. от време на време муден, докато скоростната кутия избира от едно до 10 . За всякакви офроуд приключения той също така получава обичайните избираеми режими на задвижване на две и четири колела с опции за нисък и висок обхват.Заедно с нов режим „настрой и забрави“, който автоматично превключва между двата. 

Plug -in хибрид Ranger е на път, но чак през 2025 г.

НО КАКВО Е КАТО ПИКАП ?

Основните цифри включват възможност за теглене до 3500 кг и полезен товар до 1200 кг. Вариантите с единична кабина получават две седалки и дължина на товарното пространство от 2332 мм.Докато вариантите с двойна кабина получават пет седалки и дължина на товарното пространство от 1564 мм.

Междувременно изместването на предните колела с 50 mm по-напред позволи по-добри ъгли на подход и изход.

Докато по-широката следа предлага увеличено пространство за пътници и достатъчно широко легло, за да побере палет в пълен размер, натоварен странично.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

“ Ford проведе повече от 5000 интервюта с клиенти при разработването на Ranger… купувачите нямат какво да се оплакват ”

Казват ни, че Ford е провел повече от 5000 интервюта с клиенти и е провел десетки семинари при разработването на новия Ranger. И въз основа на това доказателство няма да има много неща, от които бъдещите купувачи да се оплакват. 

Управлява се компетентно, купето е далеч по-луксозно от преди и има повече място както за пътници, така и за полезни товари. Разбира се, пикапите обикновено се възприемат като работен инструмент а не като семейно комби.Но прекарайте известно време в новия Ranger и не отнема много време, за да ви убедим, че лесно може да направи и двете.