„ Най-продаваният SUV на Jag остава също толкова актуален днес, колкото и в деня, в който се е родил.И изключително компетентен в работата, за която е донесен на този свят “

КАКВО Е?

F-Pace е както глобалният крал на продажбите на Jaguar .Така и най-бързо продаваният модел в историята на компанията, като фирмата е прехвърлила повече от четвърт милион по целия свят от пристигането си през 2016 г.. Странно е да си помислим, че в един момент SUV на Jaguar се смяташе за хазарт за марка.Толкова силно ориентирана към спортни автомобили и спортни седани. Представете си, ако не го беше стартирал…

Разбира се, в наши дни всеки прави SUV и не липсват конкуренти.Включително Audi Q5 , BMW X3 , Mercedes-Benz GLC , Porsche Macan , Volvo XC60 и др.

Още през 2021 г. той получи основно обновяване в средата на експлоатационния си живот, най-вече насочено към невзрачния интериор и потребителски интерфейс .И пускането на гама от нови двигатели, включително plug -in хибрид . Външното преобразяване беше по-фино, но направи колата да изглежда по-широка, по-добре поставена и по-малко тежка отгоре.

КАКВИ СА ДРУГИТЕ МИ ОПЦИИ ЗА ДВИГАТЕЛ?

Основният сред новите двигатели, представени през 2021 г., беше 2,0-литров четирицилиндров бензинов plug-in хибрид, обозначен с P400e, който прави общо 398 к.с. .141 к.с. от тях, генерирани от електрически мотор и 472 въртящи моменти. Той съдържа 19,2kWh единица за до 64 км и заявени 176,6mpg.

Освен базовия 2,0-литров четирицилиндров турбо бензинов двигател с 247 к.с. и PHEV.Другите три налични двигателя са леко електрифицирани. Към момента на писане имате избор между 2,0-литров четирицилиндров двигател с 204 к.с. и 3,0-литров шестцилиндров дизел с 296 к.с. .Плюс 3,0-литров шестцилиндров бензинов двигател с 395 к.с. Има и 5,0-литров V8 SVR с компресор с мощност 550 к.с. .

Всички F-Paces вече са със задвижване на четирите колела и използват ZF осемстепенен автоматик. Не си помисляйте, че Jaguar пропуска спортните си качества.Той посочва своята интелигентна динамика на задвижването. Тя оптимизира задното задвижване на шасито при повечето условия. 

ПО-ДОБРО МЯСТО ЛИ Е СЕГА КАБИНАТА?

Мисията да се прогонят пластмасите с ниски наеми, които опетниха изходящия модел, е до голяма степен успешна. Всъщност, сега това наистина е кабина от световна класа . Атмосферна, добре изработена и скъпо изглеждаща.

Фейслифтът в средата на живота също донесе със себе си подобрена технология, по-специално нов 11,4-инчов централен дисплей.Който е едновременно по-голям и по-ярък от предишния 10-инчов екран.Плюс най-новата електронна архитектура на JLR за превозни средства, позволяваща бъдещи над -ефирни актуализации. Опростената структура на менюто също е по-бърза и лесна за използване.Със сигурност двата ключови атрибута за всяка настройка в автомобила. 

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Съживяването на F-Pace за 2021 г. напълно трансформира интериорното изживяване, без да променя предложението за шофиране “

F-Pace беше хит за Jaguar на пазар, който гъмжи от силна конкуренция и има защо. Неговото обновяване през 2021 г. напълно трансформира изживяването в интериора.Без да променя предложението за шофиране, помагайки то да остане актуално днес.

Освен че предоставя приятно завъртане на модерен британски дизайн, той краде повече от малко от отличната кабина на I-Pace и прогресивния дух.За да създаде SUV с осезаемо качество и още по-голям характер.