„ Средният SUV на Lincoln получава блясък и нови технологии, но това не е достатъчно, за да излезе от черупката му “
КАКВО Е?
Това е второ поколение Lincoln Nautilus, или трето поколение MKX.За тези, които се подхранват от факта, че интернет е в техните телефони. Това е най-новата версия на средния SUV на компанията.Който се движеше под морското име след обновяване по средата на жизнения цикъл на второто поколение MKX.
КАКВО ПРАВИ ЛИНКЪЛН?
Вярно. За да ви накара да ускорите, Lincoln, луксозната марка на Ford, се опитва да бъде нещо повече от по-хубави Ford, но с ограничен успех. Имаше дори голяма промяна на марката, при която компанията официално промени името си на „The Lincoln Motor Company“.За да звучи повече като занаятчийско кафене. Случиха се някои неща, свързани с Матю Макконъхи. След това върна Continental като водещ луксозен седан, който беше спрян от производство през 2020 г. В момента той е съкратил гамата си до четири SUV-а.Кръстени на роли в плавателни съдове като Navigator, Aviator и т.н.
МИСЛЕХ, ЧЕ ПОСЛЕДНИЯТ ПЪТ, КОГАТО ВИДЯХМЕ LINCOLN, БЕШЕ В…
…и погребението? Да, последното поколение MKX имаше доста плодотворна конверсия на катафалка. Вероятно затова са избрали името Наутилус.Тъй като „Харон“ би било малко на носа. Все пак луксозният SUV е популярен сред шофьорите на ливреи и по-, да кажем, опитна демография от шофьори. Самата марка Lincoln също е популярна в чужбина, особено в Китай, за което предполагаме, че трябва да говорим.
НЕЩОТО „ПРОИЗВЕДЕНО В КИТАЙ“?
Наистина. Новият Nautilus идва от завода на Ford, който обслужва китайския пазар.Където SUV-ът вече е бил в производство. Заводът в Онтарио, Канада, който направи предишната версия.В момента се преоборудва за производство на електромобили, така че призивът беше просто да се импортират тези от там до тук. Какво означава това? Различни неща за различните хора, така че си струва просто да споменем предварително.
КАКВО Е НОВОТО В ПОСЛЕДНАТА ВЕРСИЯ?
Тонове, със сигурност. Създаден на изцяло нова платформа, Nautilus е чисто нов дизайн отпред назад с по-стегнат, модерен екстериор и просторен интериор, зареден с технологии. Основният централен елемент е масивният 48-инчов панорамен дисплей, който се увива около таблото от колона до колона. Тук се помещава клъстерът на измервателния уред и се представят други данни като навигация отстрани.Като има място за персонализирани джаджи за повече информация с един поглед.
Има и някои забавни програми за релаксация, които съчетават много от функциите за комфорт, като масажните седалки с големия екран, за да превърнат Nautilus в енергизиращо място за почивка. И накрая, новият Nautilus идва с две задвижващи системи, едната от които е хибридна и е настроена с BlueCruise, асистентът за шофиране със свободни ръце.
НЕКА ЧУЕМ ЗА ТОЗИ ХИБРИД.
Имаш го. И двете хибридни и безхибридни версии са оборудвани с турбокомпресор 2.0-литров редови 4 двигател, който генерира 250 к.с. и 280 lb ft въртящ момент. С хибрида мощността се увеличава до около 300-310 к.с. и 295 lb ft въртящ момент. Мощността се предава към четирите колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия или чрез CVT при хибрида. С пълна батерия и консервативно шофиране, хибридният Nautilus е в състояние да постигне (комбиниран) 30mpg.
КАКВА Е ПРИСЪДАТА?
Сегментът на луксозните SUV може да бъде труден за ориентиране, но Nautilus държи истински курс. Той се движи гладко и тихо.Особено в новата си хибридна итерация и е изненадващо отзивчив по отношение на ускорението и кормилното управление. За нещо, което изисква много малко динамично представяне.
По отношение на стила, външният вид е добра посока далеч от по-затъпкания, остарял вид на предишните автомобили.Като същевременно запазва разпознаваемите семейни характеристики. Добър ход, който трябва да направите, когато целта ви е да намалите средната си клиентска демографска възраст до 55 години.
Представената технология е интересна, въпреки че някои от тях са по-скоро за удивления на повърхностно ниво.Отколкото за действително улесняване на живота на някого. Например, обгръщащият се екран е чисто преосмисляне на вътрешното пространство на автомобила и екраните.Които сега са сравнително стандартни, въпреки че не е напълно оформен по отношение на това как действително да се използва цялата повърхност по ефективен начин. Има и голям фокус върху програмите за релаксация, които, макар и нови за Lincoln.Не са нещо, което не сме виждали преди, и все още са по-скоро шоурум, отколкото нещо, което се изисква от клиентите. BlueCruise, от друга страна, е идеален за Lincoln и Nautilus и работи, както е рекламирано.
Въпреки това, с редица забележителни промени, е трудно да се събере повече от мимолетен интерес към Lincoln. Ние аплодираме действията му да разтърси нещата в натоварения сегмент.Но конкуренти като Genesis GV80 се справят по-добре със смущенията.Въпреки че усилията му да бъде уникален наистина го оценяват по-високо от Cadillac XT5. Това е правилната посока за марката и въпреки че няма нищо за Nautilus, което да ни отблъсне, тук също няма какво да се препоръча. Все още не.