„ По-малък и по-лек би бил прекрасен, но без зарове. О, добре, Countryman все още се представя като SUV ”

КАКВО Е?

Това е третото поколение Countryman.Моделът в гамата New Mini, който тества определението за „мини“ до точката на унищожение.

Той е със 130 мм по-дълъг от изходящия модел и с 60 мм по-висок, скок в растежа.Който измества Countryman извън територията на кросоувъра и се доближава до пълноразмерен SUV. С 4,43 м не е далеч от дължината на оригинален Range Rover .Факт, който вероятно би накарал сър Алек Исигонис да се върти в гроба си.

Новият Countryman заема мястото си в широк и натоварен сектор.Този, който на практика е бойното поле на семейните автомобили в момента. Съперниците включват Audi Q2 , Cupra Formentor , Ford Puma, Lexus LBX , Nissan Juke , Peugeot 2008 , Renault Arkana , Vauxhall Mokka и T-Cross и T-Roc на VW . Mini има за цел да ги надхитри всички по отношение на дигитализация, свързаност и може би най-важното индивидуалност. Това е най-завършеното Mini досега.

И ТАКА, КАКВО ПОЛУЧАВАМЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ОБХВАТА?

Голямата новина е пристигането на първия напълно електрически Countryman във версии E и SE All4. И двата се захранват от една и съща батерия от 65kWh, която прави 201bhp или 309bhp и осигурява пробег от 460 или 432 км.

Като хеджира леко своите залози срещу преминаването на едро към електрификация, се предлагат три Countrymans с двигател с вътрешно горене. C използва 1,5-литров, трицилиндров турбо двигател с мощност 168 к.с.,.Като следващият е 2,0-литровият S All4 с четири цилиндъра и 215 к.с. След това има John Cooper Works, задвижван от същия агрегат, но с 296 к.с. Mini твърди 34-36mpg WLTP, докато CO2 емисиите са 177-188g/km.

Цените започват от 66 000 лв, но това е Countryman JCW All4, върху което се фокусираме тук, на цена от 90 000лв. Впечатленията ни от по-малко мощните Countrymen и електрическите модели ще последват след няколко седмици. Имайте предвид, че няма да се предлагат дизели, нито нещо с ръчна трансмисия.

MINI ЕФЕРВЕСЦЕНЦИЯТА ВСЕ ОЩЕ ЛИ Е НЕПОКЪТНАТА?

Въпреки нарастването на ръста на Countryman, ние очакваме Mini – във всичките му форми.Да запази вяра в присъщата радостна личност на оригинала. JCW умишлено извиква паметта на човека, помогнал за превръщането на най-ранното Mini в такъв безмилостен убиец на гиганти.До днес една от най-забавните коли, които някога ще видите да се състезават в Гудууд.

Countryman JCW очевидно има много различна работа за вършене и светът сега е коренно различно място, така че е най-добре да не се вкопчвате в подозрения за пълзене на мисията. Въпреки това, Countryman има пълни ръце в усилията си да управлява традиционните дизайни на Mini на този голям шаблон. Предницата е толкова безапелационно в лицето, колкото повечето други неща в по-широкото продуктово портфолио на BMW Group.

НЕ ВИЖДАМ НИКАКВИ СТОП СВЕТЛИНИ НА UNION JACK…

Наистина. Задните вертикални светлинни групи могат да се конфигурират и леко се отдалечават от съмнителния мотив на Union Jack.Докато отпред всички Countrymen получават по-големи, по-изразителни фарове с три различни подписа на дневни светлини. Който и режим да изберете, светлините започват и завършват с анимация за добре дошли и сбогом. Леко неприятната представа за Mini като ваш верен спътник се появява отново навсякъде.

C’man е с издут калник и буци отстрани на каросерията и се нуждае от онзи иначе излишен контрастен цветен панел на С-колоната.За да отвлича вниманието от визуалната маса. JCW получава четворна изпускателна система. Контрастиращ чили червен покрив и можете да имате червени или черни ивици на предния капак в зависимост от основния цвят.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Новият Countryman е подходящ за целта и дори нещо повече. Той е просторен, многофункционален и във формата на JCW достатъчно енергичен изпълнител ”

На фона на всички приказки за фабрики с нулеви въглеродни емисии и устойчивост, ще бъдете прави да поставите под въпрос достойнствата на Mini.Което е много по-голямо и по-набито от преди. По-малки и по-леки биха били прекрасни, но човешката раса също не върви по този начин. И това е, което пазарът изисква. Освен това се предлагат и по-малки Mini, към които скоро ще се присъедини Aceman .

Новият Countryman е годен за целта и след това. Той е просторен, многофункционален и в JCW форма достатъчно енергичен.За да задоволи повечето водачи от другата страна на Alpine A110 или GMA T.50 . Но това е интериорът, който е USP тук.Както все повече ще се случва, тъй като фокусът се измества твърдо върху това как взаимодействаме с автомобилите.А не върху това какво ги задвижва. Това ново Mini предлага изобилие от тактилност, свързаност и забавление. Това е едно радостно място, на което да бъдеш, преди дори да си завъртял ключа.