„ Crosstrek е истинска стара школа, ръфлив, малък SUV, който със сигурност ще успокои верните на Subaru “
КАКВО Е?
Това е Subaru Crosstrek.По същество силно преработена версия на Subaru XV .Само че сега приема табелата, която вече се използва на други пазари. Това е най-малкото SUV предложение на фирмата, зад Forester и Outback .
Каквото и да е името, това е третото поколение в родословното дърво. И подобно на своите предшественици – и по-големите си братя и сестри . той предпочита здравия външен вид и отношението да отидете навсякъде пред изпъкващия стил. Обърнете внимание на черната пластмасова облицовка на каросерията.Повишената височина на возене, стандартните релси на покрива и такива неща.
Subaru знае, че няма да е по вкуса на всеки, но в силно натоварения компактен SUV сектор . Той се изправя срещу модели като Dacia Duster , Mazda CX-30 , Mini Countryman , Nissan Juke , Honda HR-V , Hyundai Kona , Skoda Kamiq и VW T-Cross .
СЪЩНОСТТА НАД СТИЛА, НЯМА ЛОШИ НЕЩА. КАКВИ СА МОИТЕ ОПЦИИ ЗА ДВИГАТЕЛЯ?
За това. Има само една опция за задвижване в Обединеното кралство. 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател Boxer, съчетан с CVT скоростна кутия. Той извежда само 136 к.с. и 134 lb ft въртящ момент, с време от 0-100 от 10,8 секунди и максимална скорост от 197км в час. Но Subaru познава целевия си пазар и вместо това е дал приоритет на всестранните способности тук.И това наистина е USP на Crosstrek. Всяка версия получава задвижване на четирите колела.Офроуд системата на Subaru X-Mode и 220 mm просвет, който ще ви позволи да се насочите по-далеч от утъпканите пътища от повечето.
ПРОДЪЛЖАВА ЛИ ТЕМАТА ЗА ПРАКТИЧНОСТТА ВЪТРЕ?
Кабината изглежда функционална и създадена за целта.Като базовите модели получават седалки и тапицерия от плат, а моделите с топ спецификации са обновени с кожа.Но няма съмнение, че тук има ясен фокус върху издръжливостта.
Subaru се опита да добави малко пикантност благодарение на 11,6-инчов портретен сензорен екран, който украсява арматурното табло.Но е разочарован от остарялата си операционна система и ненужната графика. За щастие Apple CarPlay и Android Auto са стандартни.
Разбира се, няма да държи свещ на по-бляскавите си съперници, но е достатъчно приятен и Subaru също са положили много усилия за намаляване на външния шум в купето.
КОЛКО ЩЕ МИ СТРУВА?
Цените започват от 78 000 лв в базовата спецификация Limited или 83 000 лв в Touring.
КАКВА Е ПРИСЪДАТА?
„ Може да няма откровената привлекателност или усет като някои съперници.Но Crosstrek играе със своите силни страни – и това, което верните Subaru желаят “
Crosstrek е малък SUV, който е честен, непретенциозен и способен. Добре, няма категоричната привлекателност на някое Subaru от миналото. нито усета на някои съперници, но използва силните си страни. И това, което верните на Subaru желаят.
Това се изразява в неговия груб външен вид.Способността да се движи навсякъде и неговата здрава кабина. Не е перфектен, със своята мудна производителност.Остаряла информационно-развлекателна технология и леко скъпа цена със сигурност ще отблъснат някои хора.Но погледнете отвъд всичко това и има известен чар в иначе доста скучния сектор.