„ Ако харесвате лудия външен вид на това второ поколение C-HR, няма какво друго да се зачита срещу него “

КАКВО Е?

Това е второто поколение на Toyota C-HR, среден кросоувър, който започна живота си през 2017 г. като фънки SUV.Поръчан от шефа на Toyota Акио Тойода като вид експеримент, за да види какво може да направи компанията. 

За голяма изненада на самата компания, той продаде в много по-големи количества от очакваното. До 330 000 или повече C-HR годишно се пускат в световен мащаб.Като клиентите продават на комбинацията от разумни задвижващи системи за обувки и фънки стил.

МАЛКО ПОВЕЧЕ НАПРЕЖЕНИЕ ЗА ВТОРИЯ…

Бихте си помислили така, но очевидно Toyota не е почувствала необходимостта да играе на сигурно . Ако не друго, по-новото е дори повече от оригинала. Което е добре, защото означава, че колата се откроява в силно натоварената част от автомобилния пазар.Който включва Nissan Qashqai , Seat Ateca ,  Citroen C3 Aircross и Ford Puma .

Той се нарежда в гамата на Toyota над Aygo X и Yaris Cross . Но е по-малък от RAV4 , което е доста тромаво нещо в наши дни. В по-голямата част от света вече има нещо, наречено Corolla Cross, което е със същия размер като C-HR.Но има по-кутия контур за повече вътрешно пространство и външна визия.

ИЗГЛЕЖДА… ДОСТА ДОБРЕ.

Става, нали? C-HR постига всички най-нови тенденции, за да постигнете пълна къща в дизайнерското бинго.Двуцветни бои, контрастиращ покрив, тънки LED фарове, аеродиодичен стил и дори задължителната за този сезон лента за задни светлини. По-добрата аеродинамика помага за икономията при скорости на магистрала. Но не много, защото предната част е нараснала и колелата вече достигат 20 инча.

Toyota казва, че C-HR е предназначен за хора, „които не се страхуват да се откроят“. Разбира се, иронията на „нещо малко по-различно“ на C-HR е, че има хиляди други хора, които се чувстват също толкова индивидуални зад волана на техните масови SUV автомобили. от един от най-големите производители на автомобили в света.

САМО СЕГА ЛИ Е ХИБРИД?

Всички C-HR вече са електрифицирани, но само един има щепсел. Налични са както 1,8-литрови, така и 2,0-литрови двигатели като основни двигатели.точно както при Corolla, с обикновената хибридна система на Toyota. Подсилени от своите двигатели при пълна газ, те дават обща системна мощност от 138 и 193 к.с.

Няма опция за EV, но можете да получите plug-in хибрид ( по-късно през 2024 г.). Той има същия 2.0 двигател, но тъй като електрическата система е по-мощна, имате общо 223 к.с.

ВСЕ ПАК ИЗГЛЕЖДА МАЛКО ТЕСНИЧКО.

Наклонената линия на покрива наистина пречи на пространството за главата на високите пасажери отзад. А малкото странично стъкло означава, че това не е идеалният транспорт за деца, склонни към гадене,.Или дори за тези, които обичат да гледат през прозореца. Но действителното пространство за краката и багажника не са лоши. Вижте раздела Интериор на този преглед за повече.

КАРА ЛИ ДОБРЕ? 

Въпреки че се намира на стандартна глобална платформа, използвана на много други Toyota, този C-HR е проектиран, проектиран и настроен в Европа. Инженерите се стремят към по-добро управление за европейските условия, без влошаване на комфорта на возене. И те успяха.

Ако перифразираме Кейт Мос обаче, нищо не е толкова вкусно, колкото усещането за прилична икономия на гориво. Хибридната технология все още е основната привлекателност на C-HR и това е чудесен начин да отложите необходимостта да използвате пълен EV за още малко.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Хибридната система е най-добрата, която някога е била, и незабавно прави безсмислени разговорите за дизели или двигатели с турбокомпресор с намален обем “

Дори и да не харесвате начина, по който изглежда C-HR, трябва да го предадете на Toyota за това, че се придържа към своите оръжия. Не само по отношение на стила – хибридната система е най-добрата, която някога е била, и незабавно прави разговорите за дизели или бензинови двигатели с турбокомпресор с намален обем безсмислени. 

Това е добър малък семеен автомобил, предлага спретнато, макар и неспортно управление и е добре възпитан при нормално мотане. Той също е усъвършенстван и броят на приспособленията за безопасност е висок. Така че, ако ви харесва външният му вид, има много малко други, които да се броят срещу него.