„ Да бъдеш полезен и достъпен е добър начин да покажеш изложбените лодки “
КАКВО Е?
Това е Toyota RAV4 , известен още като компактния кросоувър, който грешно наричате „Rava“ или „Rave 4“ от години. Както и да го наричате, това е изключително продуктивното пътуване, на което хората разчитат за ежедневна полезност на разумна цена. Макар и с леки украшения, той е популярен с лекотата си на използване и безпроблемното боравене с почти всичко, което хвърлите към него.
ЗВУЧИ ДОБРЕ. КАКВА Е УЛОВКАТА?
Освен че не е особено забавно за шофиране, с този няма никакви шокиращи отклонения. Има три версии, от които можете да избирате, всяка от които има различни нива на оборудване, от които можете да избирате, които добавят определени удобства. Стандартният RAV4 идва оборудван с 2,5-литров четирицилиндров двигател с мощност около 203 к.с. и въртящ момент от 184 lb ft. Това е съчетано с осемстепенна автоматична предавателна мощност към предните колела или към всички в зависимост от конфигурацията.
RAV4 Hybrid използва същия двигател и добавя малка батерия и електрически мотор към задната ос, което дава на SUV електронното задвижване на четирите колела, 219 к.с. и е оборудван с CVT като стандарт.
Най-отгоре е RAV4 Prime, който също е хибрид, но има по-голяма батерия и щепсел .
ЧАКАЙ, PRIME Е ПО-ХИБРИДЕН ОТ HYBRID?
Малко е объркващо, нали? RAV4 Prime се предлага с 302 к.с. и 60km изцяло електрически пробег благодарение на батерията си от 18,1 kWh. При 240V може да попълни заряда си само за няколко часа. Нещата стават по-неясни за RAV4, който всъщност е обозначен като „хибрид“. Батерията е по-малка и няма щепсел, така че е по-малко проблем, но предимствата също са намалени. В действителност това е по-скоро мек хибрид , което е добре, но емблемата създава някои високи очаквания, които наистина се постигат само от по-скъпия и по-ангажиран Prime.
МОЖЕТЕ ЛИ ДА ГО СВАЛИТЕ ОТ ПЪТЯ?
Това зависи от модела и колко далеч от утъпкания път сте готови да пътувате. Ако имате работа със сняг или някакъв вид леко преминаване без асфалт, вие сте на чисто. По-приключенските предизвикателства изискват RAV4 TRD Off-Road, ниво на оборудване на стандартния автомобил с онзи специален акцент на Toyota TRD. Това означава задвижване на четирите колела, допълнителен инч пътен просвет, изпъкнали колела и разхлабено окачване за каране на камъни. Но няма хибридни TRD.
НЯКАКВИ ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНИ АКТУАЛИЗАЦИИ ЗА 2024 Г.?
Да, сега идва в зелено.
СЕРИОЗНО?
Да. По-конкретно, Army Green, който идва с тазгодишното издание на Woodland. Този пакет може да бъде добавен към няколко версии на RAV4 – включително TRD Off-Road – и добавя допълнителен монтаж за екстериорни товарни решения, метеорологичен пакет с отопляеми седалки и волан и чистачки със сензор за дъжд. Споменахме ли зеленото?
КАКВА Е ПРИСЪДАТА?
„ Въпреки че не е най-вълнуващото нещо за шофиране, то повече от компенсира това, като е полезно “
RAV4 на Toyota продължава да бъде надежден универсален автомобил на достъпна цена. Въпреки че не е най-вълнуващото нещо за шофиране, то повече от компенсира това, като е полезно за повечето задачи. Неговият брой облицовки и опции улесняват намирането на правилния RAV4, подходящ за вас, и като се има предвид колко популярна е колата, със сигурност изглежда, че повечето хора намират това, което търсят. Някои от функциите на Hybrid може да са малко тъпи, особено ако сте свикнали да сте по-активен участник във функциите на автомобила. Но след като го оставите да си свърши работата, всичко е наред.