„ Ефективен и интересен за гледане, но Yaris е по-скоро за практическата глава, отколкото за емоционалното сърце “
КАКВО Е?
Това е четвъртото поколение на вече стабилното супермини на Toyota Aвтомобил, който беше възхитително иновативен, когато се появи за първи път през 1999 г. Той постави нови стандарти за вътрешно опаковане, осигурявайки пространството и усещането на автомобил от следващия клас в компактен отпечатък .
Това е постепенна еволюция на сегашния външен вид на автомобила. Въпреки че Yaris остава разпознаваем с изправената си позиция. Интериорът не е толкова чудо в наши дни, но хибридно-електрическото задвижване е завладяващо с ниските си емисии. И изживяването при шофиране е похвално подобрено.
Когато за първи път получи своето хибридно задвижване, Yaris беше на практика единственото супермини с наличната технология. Но сега можете да избирате от модели като Renault Clio и Mazda 2 , както и EV предложения като Peugeot e-208 и Vauxhall Corsa Electric . Skoda Fabia е запазила всичко от старата школа и е просто и е изпълнила всичко.
YARIS ОБАЧЕ ИЗГЛЕЖДА ДОБРЕ…
Това е много стилно изглеждаща кола . По-широка и по-ниска от предишната си итерация. Преминаването към нова намалена версия на платформата GA-C на Toyota помогна.
Вътре седите с 60 мм по-назад и с 20 мм по-ниско от старата кола. Което я прави по-малко податлива на видовете шофьори, които са на по-напреднала възраст и ценят по-високата точка на бедрата за завъртане извън колата. Но по-приятен за хора, които обичат да се чувстват удобно зад волана.
ЗНАЧИ И ТОЙ КАРА ЛИ ДОБРЕ?
Yaris е изненадващо директен и удобен. Твърдата основа за бутане означава, че окачването прави това, което трябва, по-дългото междуосие добавя малко финес на карането към движението по магистралата. И по-широката позиция прави го малко по-малко клатещ се, ако го наклоните в завой с твърде висока скорост.
Имате версията 3dr GR на Yaris, ако искате да се преструвате, че сте зад волана на рали автомобил, Но иначе този по-малко спортен е пораснал в движение и е по-успокояващ за шофиране при повечето скорости. Така че това е добре.
АМИ ДВИГАТЕЛИТЕ?
Има само една основна настройка, която идва с Yaris, но се предлага в две състояния на настройка. Получавате 1,5-литров 3-цилиндров бензинов двигател, който се комбинира с електромотор и малка батерия за 114 конски сили или 129 конски сили .
И двата варианта изпращат мощност към предните колела чрез нашия стар приятел e-CVT скоростната кутия. Не е толкова лошо, колкото си мислите: докато по-старите итерации изпращаха оборотите до небето и ги задържаха там, в наши дни има по-натуралистична настройка на безстепенната трансмисия. Все пак ще вдигне обороти, ако натиснете газта, но ще се успокои много по-бързо.
Ще стигнете до 100км в час от място съответно за 9,7 и 9,2 секунди, в зависимост от нивото на мощност, което избирате, но най-впечатляващ е ниският разход на гориво , който е изненадващо постижим. Поне из града.
КАКВА Е ПРИСЪДАТА?
„ Това никога няма да бъде най-вълнуващата или ангажираща кола за шофиране, но това е до голяма степен без значение за целевия пазар “
Карайте го разумно и внимателно и ще си осигурите възнаграждаващ (поне по отношение на разхода на гориво) автомобил. Това никога няма да бъде най-вълнуващият или ангажиращ автомобил за шофиране, но това до голяма степен е без значение за целевия пазар. И една критика, която Toyota е адресирала грандиозно с GR версията на автомобила.
Тесният кръг на завой, скромните размери и лекото кормилно управление при скорости на паркиране вероятно са от по-голямо значение за потенциалните шофьори, което прави Yaris почти толкова безпроблемен, колкото малък автоматичен хечбек.