„ Водният SUV на VW е силен универсален автомобил и изключително способен както на пътя, така и извън него, но не е по-евтин от своите премиум конкуренти с емблема “

КАКВО Е?

Флагманският SUV на VW. Пуснат на пазара през 2002 г. и сега в третото си поколение, това е най-интелигентният и технологично усъвършенстван сериен автомобил, произлизащ от Волфсбург.Не по-малко, и с Touareg R, продуктова линия,  която е и най-мощният сериен модел на VW. Казано просто, това е стилният отговор на немската фирма на Audi Q7 , BMW X5 , Mercedes GLE и Porsche Cayenne .

Създаден от невероятно гъвкавата матрица на части „MLB Evo“, Touareg използва същата архитектура като Q7,  Bentley Bentayga ,  Lamborghini Urus  и Cayenne. Това означава, че има алуминиево окачване, каросерия, която до голяма степен също е алуминиева. Както и много други спестявания на тегло в задвижващия механизъм, охлаждане, изпускателна система, електричество, седалки и… е, разбирате същината.

СЪС СИГУРНОСТ ИМА НЯКАКВО ПРИСЪСТВИЕ…

Донякъде скучният външен вид на Touareg беше изострен с пристигането на третото поколение през 2018 г. Сега е с по-мощни и елегантни линии, които добавиха излъчване на изтънченост и модерност.

Стандартната цена за фейслифт е налице, със свежи брони отпред и отзад, както и нови матрични фарове, които използват не по-малко от 38 432 светодиода. Има също така нова задна светлинна лента и осветено лого на VW . Плюс нови 20-, 21- и 22-инчови дизайни на алуминиеви джанти за по-елегантен цялостен външен вид.

Той също така получава актуализирана версия на Innovision Cockpit на VW, включително 12-инчов цифров инструментален панел и 15-инчов сензорен екран.Плюс интеграция на безжично приложение, подобрено гласово управление , адресирайки едно от нашите оплаквания преди фейслифта. 

КАКВО ИМА ПОД ПРЕДНИЯ КАПАК?

Обновеният Touareg се предлага с пет задвижващи агрегата, всеки с 3,0-литров V6 агрегат.Един бензинов двигател с турбокомпресор (335 к.с.), два турбодизелови двигателя (228 к.с. и 282 к.с.) и два plug-in хибрида (376 к.с. и 456 к.с. ) . Както при версията преди фейслифта, всички получават задвижване на четирите колела и осемстепенна автоматична скоростна кутия.

Volkswagen твърди, че возията е подобрена като част от фейслифта благодарение на обновеното окачване.Докато нов сензор за натоварване на покрива подобрява стабилността при носене на кутия на покрива. Всички с изключение на основното оборудване получават адаптивно окачване.

Както винаги, има пълен набор от системи за безопасност, включително Travel Assist, 360-градусов дисплей на камерата, Park Assist Plus с възможност за дистанционно паркиране и нощно виждане.

КОЛКО СТРУВА?

Цените започват от 150 000 лв, което ви дава по-слабия от двата 3,0-литрови дизела в средна спецификация Black Edition, което също го прави по-скъп от входното ниво Audi Q7.

КАКВА Е ПРИСЪДАТА?

„ Ако не сте обсебени от значки, това е истински претендент: водещият модел на VW е наистина впечатляваща мощност “

Touareg претърпя своето най-голямо и най-добро преобразяване. С пристигането на това трето поколение, а неговият фейслифт в средата на живота е по-скоро еволюционен, отколкото революционен. Няма голяма изненада.

Той е повече от способен да се държи на пътя.Вече в пълна изтънченост, и е много впечатляващ извън утъпканите писти. Но не е евтино и много хора несъмнено ще бъдат повлияни от неговите по-премиум съперници – по-евтиното Audi Q7.

Флагманският модел на VW е наистина впечатляваща мощна машина, но все пак по-занижена и по-малко показна от конкурентите. Само вие можете да решите дали това е достатъчно.