Наистина ли трябва да зареждате стари бензинови коли с електричество?

МИТ: КОНВЕРТИРАНЕТО НА КЛАСИЧЕСКИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ Е СВЕТОТАТСТВО

Кощунство ли е да се задвижва бензинов класически автомобил с електромобил? Най-често не. Очевидно, ако имате особено прекрасен бензинов двигател, тогава не го правете. Подозрителен съм към преработени Jags, които са започнали живота си с XK или Porsche, които имат плосък шестак. Също така е тъпа идея да се трансплантират сърца на редки или исторически значими автомобили. Оригиналността има значение там със сигурност.

В противен случай, имайте електромобил. Както един мъдър приятел, който не е почитател на класиката, веднъж ми каза: „Единственият  смисъл  на старите коли е новите да изглеждат добре.“ Двигателите в повечето от тях са тежки и груби. Те няма да започнат от студено. Те често не палят, когато са горещи, защото сте наводнили карбуратора. Те кашлят и пръскат и не знаете дали е от зареждането с гориво или от момента на запалването.

Държах 13 мм гаечен ключ в джоба на вратата на последната си класика. Извън града вървеше добре, но обратно в задръстванията стана по-горещо и изискваше различно време, така че щях да изскоча и да регулирам разпределителя на първия червен светофар на Северния кръгов път.

И все пак наелектризиращите класики никога няма да станат големи. Обикновено преобразуването струва повече, отколкото нещото си струва на първо място. Освен това класиката е почти по дефиниция редки коли, които не карат далеч. Така че CO2, отделен от всички класики в света, добавя безкрайно много към климатичната криза. Освен ако не карате често класическата си кола, има по-добри приложения за батериите.