Тогава Turn 10 все още не е преминал финалната линия на разработката.
Добри новини за всеки, който се интересува от поведението на AI шофьорите на Forza Motorsport. Правилата за състезания и системите за нивелиране на автомобили.Подобни на RPG: Turn 10 ще поправи всичко.
Това е според публикация за тримесечна актуализация от разработчика.В която се посочва, че обратната връзка от феновете е била чута, изслушана и съпоставена. И че разработчиците възнамеряват да действат по нея с фокус върху три ключови области.
Едно от тях е поведението на AI на водача.Което някои играчи съобщават за непостоянно или прекалено агресивно. Обичаме малко състезания с лакти навън, в стил BTCC от 90-те години.Така че последното не накърни ентусиазма ни в нашия преглед на Forza Motorsport .
Въпреки това, AI системата, захранваща вашите офлайн опоненти, е нова за тази игра. Честно е да се каже, че все още има тенденции, подобни на Verstappen, които трябва да се изгладят.
Ето какво казва Turn 10:
„Видяхме обратна връзка относно поведението на нашия AI при шофиране.Рязко спиране и забавяне.не ускорява извън изходи, спира прекалено рязко при леки завои и следва твърде стриктно състезателни линии.
„Ние разбираме колко е важно да имаме справедлив и конкурентен изкуствен интелект в моторните спортове.Нашите основни приоритети в началото на 2024 г. са справянето с прекалено агресивния изкуствен интелект.Като същевременно постигаме по-чист старт на състезанието в завой 1.Където много от проблемите по-горе се проявяват най-сериозно и въздействат играчи.”
Друга област, в която трябва да се доработи, е начинът, по който надграждате колите си във Forza Motorsport. Колкото повече време прекарвате с определено превозно средство. изпълнявайки мини-цели като поставяне на чисти обиколки и бързи сектори.толкова повече повишавате нивото му на производителност и броя на частите, които могат да бъдат закупени. Не всеки харесва начина, по който работи.
„Знаем, че системата за напредък във Forza Motorsport е тема, която предизвиква разногласия сред нашите играчи“.
„От обратната връзка става ясно, че макар много от нашите играчи да се наслаждават на системата такава, каквато е. На много други тя не предоставя изживяването при надграждане, което очакват от Forza Motorsport. За да се справим с това, ние проучваме промени в системата. Нашата цел с тези промени е да запазим това, което работи за тези, които го харесват.Като същевременно разрешим проблемите, които много от нашите най-отдадени играчи имат със системата.“
„Чували сме за непоследователни или несправедливи наказания в случаи на умишлено блъскане.Избутване извън пистата и въртящи се коли, които избутват пилоти извън пистата.
„Също така чухме, че сблъсъци с висока скорост понякога нямат санкции.Докато сблъсъци с ниска скорост имат леки санкции. Важно е да уловим всички данни, които можем за състезание,.Когато решенията на FRR се случват по погрешка.Така че през следващите няколко месеца ще работим с някои дългогодишни конкурентни играчи в Motorsport.За да съберем директна телеметрия от тях, докато играят.
„Те ще заснемат тези екземпляри и ще подадат данни към нашия екип.За да можем да направим настройки, за да направим FRR по-точен и надежден. Оценяваме вашето търпение, докато работим върху подобряването на системата.“