Научете повече за Porsche Cayenne

  • Добра кола ли е Porsche Cayenne?
  • Колко струва Porsche Cayenne?
  • Ефективност и комфорт при шофиране
  • Пространство и практичност
  • Интериорен стил, инфотейнмънт и аксесоари

Добра кола ли е Porsche Cayenne?

Porsche Cayenne – това е голям, луксозен SUV, който може да предизвика толкова голяма усмивка на лицето ви, колкото много спортни коли. Той се конкурира директно с други големи премиум SUV като Range Rover Velar, Audi Q7, BMW X5 и Mercedes GLE.

Porsche е известен със своята емблематична спортна кола 911 и има повече от намек за това в дизайна на Cayenne. Всъщност изглежда малко като повдигнат 911 с елегантни фарове, плаващ преден капак и доста стръмно наклонено предно стъкло. Отзад има малък спойлер на покрива над широките задни части, подчертан от задна светлинна лента, която минава по ширината на колата.

Вътре спортната тема продължава. Позицията на водача е ниско наклонена, воланът на Cayenne е подходящо спортен и има голяма централна конзола, която разделя предните пътници. Всичко изглежда и се усеща с превъзходно качество, включително материалите на таблото, добре амортизираните превключватели и металните лостове на волана и дръжките на вратите.

Cayenne обаче не е пони с един трик: той също е изненадващо просторен и практичен. Не само, че няколко високи възрастни ще се чувстват изключително удобно отпред, но други двама ще могат да се изпънат отзад. Още по-добре, трети възрастен няма да се чувства много неудобно по време на дълго пътуване, седнал на задната средна седалка. Зад това багажникът на Cayenne е масивен – по-голям от повечето му конкуренти. Единственият недостатък е, че няма опция за седем места.

Колко струва Porsche Cayenne?

Porsche Cayenne има препоръчителна цена от £65 110 до £134 275. Цената на употребявано Porsche Cayenne в carwow започва от £44 000.

Ефективност и комфорт при шофиране

Porsche Cayenne има набор от мощни двигатели, всички са удобни за шофиране и повечето се управляват безупречно, но усещате допълнителната тежест на хибрида в завоите.

Повечето големи SUV имат комфортната, луксозна страна на живота, но удоволствието от шофирането обикновено остава малко на заден план. Това обаче не е историята с Cayenne – той успява да отбележи и трите от тези кутии.

Има различни видове окачване, които трябва да имате предвид. Първо, има стандартно окачване, което е твърдо, но в крайна сметка все още удобно и може да бъде подобрено чрез добавяне на адаптивни амортисьори по избор с по-мек режим на задвижване „Комфорт“.

След това има адаптивно въздушно окачване, което осигурява впечатляващо приятно пътуване както в града, така и извън него. Към това можете да добавите динамичния контрол на шасито на Porsche, който ще ви помогне да преодолеете накланянето на каросерията в тесни завои още по-ефективно. Още ли сте с нас?

По същество ще бъдете доволни от опционалната адаптивна версия на стандартното окачване на Cayenne, но ако можете да се разтегнете до него, добавете по-скъпото гъбесто въздушно окачване за най-голям комфорт при шофиране.

Пространство и практичност

Кабината на Porsche Cayenne е повече от достатъчно просторна, за да се чувствате удобно, ако сте много високи. Предните седалки се доставят с електрическо регулиране в осем посоки като стандарт, за да ви помогнат да намерите идеалната позиция за шофиране и дори можете да ги получите с 18 различни начина на регулиране – идеални за практикуване на няколко йога позиции в движение. За щастие, не е нужно да плащате допълнително за регулируема лумбална опора, която да помогне за намаляване на болките в гърба при дълги пътувания – тя е стандартна за цялата гама.

Кошчетата на вратите на Porsche Cayenne са абсолютно огромни, така че няма да имате проблеми да пъхнете еднолитрова бутилка във всяка от предните врати. Под предния подлакътник има достатъчно място за няколко кутии с напитки и място за две големи чаши за кафе в поставките за чаши на централната конзола. Получавате чифт допълнителни поставки за чаши в сгъваемия заден подлакътник и има място за няколко допълнителни половинлитрови бутилки в кошчетата на задната врата.

Пространство на задните седалки

Задните седалки имат поддържаща форма и много подплънки, така че вашите пътници също няма да имат от какво да се оплакват. Има достатъчно място за главата и краката за пътници с ръст 6 фута, които да седнат и зад също толкова висок шофьор, и те дори могат леко да наклонят седалките си, ако им се прииска да дремят.

Кабината на Porsche Cayenne е достатъчно широка, за да превозва трима възрастни един до друг, а под предните седалки има достатъчно място за краката на всеки – дори и в най-ниската им позиция. Средната седалка е малко по-висока и малко по-твърда от външните две, но не до такава степен, че вашият среден пътник да има от какво да се оплаква.

Интериорен стил, инфотейнмънт и аксесоари

Интериорът на Porsche Cayenne се усеща по-скоро като място на спортна кола с ниска позиция, отколкото на високопроходим SUV. Има широко, широко табло и много висока централна конзола, които ви карат да се чувствате доста затворени на предните седалки.

Неговата огромна централна информационно-развлекателна система е една от най-острите в бизнеса и изглежда абсолютно фантастично. Пред елегантния тапициран с кожа волан ще намерите два допълнителни екрана и, доста необичайно, конвенционален оборотомер – нещо като подпис на Porsche в наши дни.

Всички превключватели, които ще използвате редовно, са или изработени от хладен полиран метал, или са с лъскаво стъклоподобно покритие. В кабината на Cayenne няма нито една евтина или надраскана пластмаса и дори капакът на огледалото на сенника е с плавно затваряне като луксозен кухненски шкаф. Масивните метални лостчета за превключване на превключвателите на волана са особен акцент, а опционалният удължен кожен пакет за арматурното табло е друго много приятно докосване.

Всяко Porsche Cayenne се предлага с 12,3-инчов сензорен дисплей за информация и развлечения, удобно разположен в арматурното табло. Чрез това ще контролирате повечето от бордовите функции на автомобила – от настройка на стерео уредбата до настройване на настройките на адаптивното окачване.

Екранът реагира почти мигновено на въведените от вас данни, но не бръмчи или щрака като екраните в Audi Q8, за да ви уведоми, че сте натиснали правилната икона. Това няма никакво значение, когато сте паркирани, но означава, че екранът не е особено интуитивен за използване, когато шофирате.