Рестомод роудстър на Evasive Motorsports канализира мощността на Civic Type R, за да създаде колата, която всички искахме да построи Honda
Кой от нас не би искал да живее в алтернативна автомобилна вселена? Представете си да седнете зад волана на Chevrolet Sonic ZR1, или Rotary Miata, или Ford Focus RS ?
По същия начин си представете Honda S2000 Type R. Honda/Acura не предложиха истинска версия на своя роудстър с червена емблема, поне на нашия астрален план. Това не е изненада за американците.Ние никога не сме били третирани с наградата Type R.По начина, по който бяха Япония и Обединеното кралство. И все пак, Hondaheads по целия свят настояваха за S2000 Type R чак до последния AP2.Който напусна фабриката през 2009 г.. И не, версията Club Racer / Type S от късния период не беше това.
Това е мястото, където базираният в SoCal тунинг магазин Evasive Motorsports се намеси. За този епизод на American Tuned Роб Дам се отби в магазина на Evasive.За да се възхити на високотехнологичната настройка на инструмента.Естествено, но също така и да разгледа двете версии на S2000 на компанията.Едната за улицата – шасито S2000R #000 – и S2000RS.Версията за тайм-аттак, която Дай Йошихара по-късно ще кара на надпреварата през 2023 г..
Дам взе бившия S2000R на малко по-ниска надморска височина по някои живописни пътища над Лос Анджелис.









Със спортно боядисване тип R-correct Championship White, S2000R има някои умни екстериорни елементи. Те включват предна броня за 20th Anniversary Edition, преден капак и капак на багажника от въглеродни влакна.и огледала Spoon aero. Отзад е, както може да се предположи, голямо карбоново задно крило, което изглежда сякаш е дошло направо от фабриката на Suzuka. Атмосферата на Type R на автомобила се простира до интериора, с карбонови седалки Recaro, богато на Alcantara табло и карбонови панели на вратите.
Под капака е мястото, където пуристите на Honda биха искали да имат дума. Изчезна оборотите до безкрайност F20 и на негово място се появи 2,0-литров двигател FK8 с турбокомпресор от късния период на Civic Type R. Резултатът е чудовищна версия на въртящия момент на S2000.Която обединява класиката с модерния Type R произход.
Може би всъщност не е S2000 Type R, поне в правилния смисъл на периода.Но в целта на restomod в преследване на вечно, Hondaesque съвършенство. S2000R на Evasive е блестящ пример за това какво е възможно, когато фендомът на Honda срещне техническото ноу-хау .