Надявахме се, че всички ръчни спортни коли ще останат, но Nissan поддържа жива скоростната кутия „Направи си сам“ в своя най-малък кросоувър

Тук, в TG, винаги се борим за запазването на ръководствата, така че наистина трябва да обсипем фейслифта на Nissan Juke с похвали. Защото да, въпреки че току-що получи освежаване в средата на живота си.Все още можете да имате кросоувъра с двигател с вътрешно горене с три педала и шестстепенна механична скоростна кутия.

Може би обаче трябва да се съсредоточим върху частите, които са се променили. Nissan крещи за завръщането на „емблематичната“ жълта боя. Очевидно напомня жълтото на Juke от първо поколение. Но сега е малко по-блед на нюанс и „осигурява модерен и въздействащ външен вид“. В случай, че се чудите, има и нови нюанси Pearl White и Pearl Black.За по-неприключенските сред вас. Общо 24 цветови комбинирани опции обаче.

Както и да е, фейслифтът носи със себе си и ново „динамично“ ниво на оборудване N-Sport и ни обещават значителни промени в интериора на Juke. Екстериорът на всички останали нива на оборудване остава както преди.Защото клиентите на Nissan очевидно са казали на дизайнерския екип да го остави на мира. Тези интериорни промени включват преработена централна конзола.Нови седалки със свежи материали, 12,3-инчов дисплей с циферблат и подобен голям 12,3-инчов екран на информационно-развлекателната система.Който е наклонен към водача с осем градуса. 

Все пак има много правилни бутони.

Има допълнителни USB-C портове, безжични Apple CarPlay и Android Auto.Плюс персонализиран начален екран за инфоразвлекателната система. О, и Nissan се мъчи да спомене, че жабката е с 29 процента по-голяма от преди при автомобили с десен волан.Стандартната камера за задно виждане вече е 1,3 мегапиксела вместо 0,3, а подлакътникът е преработен, за да бъде по-поддържащ с 25 mm повече обхват. На този етап ще трябва да твърдим, че тези промени вероятно не могат да бъдат описани като „значителни“.

Както и да е, всичко хубаво за тези, които вече обмисляха Juke. Плюс това, както споменахме по-рано, задвижващите механизми остават същите. Това означава, че можете да имате хибридна настройка със 143 к.с. или 1,0-литров трицилиндров турбобензин.Който прави 112 к.с. и изпраща мощността си чрез седемстепенна DCT или шестстепенна механична трансмисия.

Има повече системи за безопасност като стандарт в гамата също благодарение на новата предна камера.Но Nissan услужливо предостави персонализирана настройка.Така че можете да ги изключите с две натискания на бутон, монтиран на волана. Боже, това и ръчната скоростна кутия? На път ли е Juke да стане герой на TG?