Плюшеният семеен автомобил на VW е тук, може да се похвали с голям багажник и електромоторно задвижване с 282 к.с.
Това е новият Volkswagen ID.7 Tourer, а заглавните номера са 605 и 1714. Това, за съжаление, не е неговата производителност в конски сили , а вместо това товароносимостта на плюшеното ново комби с повдигнати и сгънати задни седалки.
Чакай, върни се! Вярно е, че пространството на багажника едва ли е най-вълнуващият показател, но е най-важният за автомобил, конструиран изцяло да позволява „много висок товарен капацитет“. На пазара на 2024 г., пълен с SUV, усещането е малко ретро да приветстваме ново, практично, голямо (електрическо) комби.
Той се присъединява към нарастващ списък от електронни комби , разбира се, и въпреки че товарното пространство не е толкова високо с традиционния Mercedes-Benz E-Class – с изключение на Tardis, не е много, ако трябва да сме честни – тези цифри все още са впечатляващо. Сложете опционалната кутия на покрива и ще получите допълнителни 460 литра пространство, а VW ни казва, че новият ID.7 Tourer предлага почти двуметрова товарна площ, когато е напълно разгънат. Добри времена.
Достатъчно мощност за разгръщане също. ID.7 Tourer споделя всичко със седана, включително неговия двигател със задвижване на задните колела с 282 к.с. Два варианта ще бъдат налични при пускането на пазара, Tourer Pro и Pro S. И двата получават същата система за електронно задвижване „ APP550 “, но първият се задоволява с 82kWh батерия (77kWh нетно), докато Pro S ще получи 91kWh ( 86kWh нето) батерия.
Тази кола, казва VW, получава заявен пробег от 685км.
Зареждане? Батерията от 77kWh може да премине от 10-80 процента за 28 минути при бързо зареждане, а по-голямата батерия „за значително по-малко от 30 минути“. Достатъчно време, за да се полюбувате на издължения силует. С изключение на големия нов багажник, размерите на Tourer са абсолютно същите като на седана ID.7. Същото лице, разбира се, издигащо се през авиационно усъвършенстваното тяло на ID.7 към по-високата, изправена задна част. Добър, изчистен дизайн.
Същият смесен интериор обаче. Пренасянето на трудностите на седана ID.7 означава пренасяне на интериора на седана ID.7. Има същия масивен 15-инчов свободностоящ сензорен екран, въпреки че Tourer получава надграден хед-ъп дисплей с добавена реалност.
И чрез „надстроен“, VW казва, че вече можете да получите Apple CarPlay или Android Auto навигационни указания, интегрирани в този HUD, докато „видът на AR функциите е значително надграден“. Има ChatGPT на борда, гласовият асистент IDA, приложение „Уелнес“ и, разбира се, множество помощни средства за водача.
„Новият ID.7 Tourer идеално завършва нашето предложение в горния среден клас“, каза членът на борда на директорите на VW Imelda Labbé. „Той е особено привлекателен за редовни шофьори и бизнес клиенти, благодарение на щедрото си пространство и големите пробеги.“
Какво ще бъде още по-привлекателно? ID.7 Tourer GTX…