Достатъчни ли са ефектните леки джанти, за да ви накарат да простите частите за изпълнение на BMW M2?
Централните колела са страхотни. Това са фактите. Да, понякога те са по-тежки от обикновена главина на колело с шипове и ако се спукате, е малко мъчно да се опитвате да ги откъснете отстрани на A34 в мокър вторничен следобед. Но изглеждат страхотно. Изглеждат… състезателна кола .
И вече можете да специфицирате джанти с централно заключване за най-новото BMW M2 . Според М дивизията на BMW, 19-инчовите предни и 20-инчовите задни джанти с една гайка „позволяват особено бърза смяна на колелата и, следователно, къси спирания в бокса. Вместо обичайните пет винта, всяко колело е прикрепено към главината на колелото само с един централен винт. При монтажа на централните брави се осигурява изключително здрава връзка чрез прилагане на въртящ момент от 930 Nm“.
Това, фенове на математиката, е над два пъти по-голям въртящ момент от 3,0-литровия туин-турбо двигател, който живее под капака на M2. Така че вашите колела вероятно ще останат здраво закрепени към колата.
За съжаление, както и всички останали глупости, които BMW се е придържало към вече предизвикателно изглеждащото бебе M купе. За да покажат възможностите, предлагани от каталога M Performance, германците са открили начин за магнетизиране на пластмаса, след което са прокарали този екземпляр Gender Reveal Blue покрай склад на Lego.
Первази. Хриле. Крила. Сплитери. Анимационни скоростни линии. Каквото и да е, тази перка трябва да е точно пред задния хълбок. И на всичкото отгоре, платнени ленти за теглене, които се надяваме никога да не се наложи да използвате. Взема кола, която вече е била боцкане в окото, и я превръща в глаукома на пътя.
Цените за цялата тази въглеродна гарнитура не са разкрити, но ако искате BMW M2 с гневна червена каишка, бъдете предупредени. Може би просто маркирайте колелцата?