Резултатите от тази седмица бяха най-близките досега, с много ниши за избор, гласувани от вас
Предишни публикации във Въпрос на седмицата завършиха с категоричен победител. Тази седмица не може да бъде по-далеч от този резултат, с много тъмни коне, които се появяват по време на процеса на събиране. Но победител се появи… нещо като.
Преди да обсъдим победителя, нека да разгледаме един от споменатите малко вероятни герои и кола, считана от мнозина за австралийска легенда: Falcon GTHO . Дейв Харис го описа като „351 кубчета добро V8“, докато Дейвид Харди добави:
„Баща ми имаше фаза III. Когато бях на седем, той смени Fairlane, който беше фабрично оборудван с остарялата тогава фаза IV ходова част.“ И двете, каза Харди, бяха бързи .
Естествено, имаше здравословна оценка за горещите Fiestas , Focus и Mondeo . Pikkle, например, каза: „Има нещо малко специално във Fiesta ST MK 7. Всички знаем, че има малко по-големи удоволствия в живота от един страхотен хотхеч, а този отговаря на всички изисквания. И хей, приличните употребявани модели са на цена около 22 000лв.“
На място, Пик. Харесваме едно малко универсално превозно средство тук в TG и сред тях Fiesta ще остане един от истинските велики. RIP lil’ boy .
Един автомобил, за който се радваме, че ще остане в производство – поне в обозримо бъдеще – е Mustang . Въпреки че беше толкова популярна кола, всъщност нямаше толкова много гласове в нейна полза и Ал Ким (с право) се бори да разбере защо.
„Ford е американска компания и когато мислите за бързи американски коли, вие мислите за спортни коли, а когато мислите за такива, е невъзможно да пренебрегнете Ford Mustang.
Освен пионер или разработване на много функции, които днес свързваме с мускулестите автомобили, MK I породи множество бързи варианти – Ford продаде над 72 000 само от Mach 1. Какво е това за масова мощна кола?“
И не, не сме забравили за моделите Escort и Sierra Cosworth . И двамата бяха изкусително близо до победата, но само малко не достигнаха до две хомологирани икони на моторния спорт: RS200 и GT40 . Споменаваме и двете, защото по някакъв начин тази седмица завършихме с равен резултат.
Да, нито един от тях не е реалистично постижим, но нека си признаем, и двамата са истински герои от работническата класа, които отнесоха значката със синия овал до прага на най-добрите в Европа и ги залепиха сериозно . Те не могат да бъдат отхвърлени просто защото са изключително редки. Духът на аутсайдера-побеждава-опитния-воин звучи абсолютно вярно и с двамата, и не е ли това хлябът и маслото на всеки велик Fast Ford?
Ще оставим читателите да продължат да спорят за своите аргументи в секцията за коментари през уикенда. В понеделник ще изложим следващия Въпрос на седмицата, който се върти около може би най-великото десетилетие за суперавтомобилите: нулата.
Благодарим на всички, които участваха тази седмица!