Главният изпълнителен директор иска да прави уникални автомобили. Kоито ще бъдат забавни за шофиране… с революционна нова концепция на волана.
„Има много електрически коли и всички изглеждат еднакви. Искам да отлича Peugeot и мисля, че тогава сме били най-силни.
Така казва шефката на Peugeot Линда Джаксън, която казва че много държи легендарният френски автомобилен производител да не изпадне в „еднообразие“. „Независимо дали се връщате към 205 GTI или гледате нов e-3008 , всички те са много отличителни. Искаме да продължим това. Така че ние сме много силни по отношение на светлинните сигнатури и как внасяме технологично усещане в нашите коли.“
Говорейки за легендарния хотхеч – и с прероденото, електрифицирано Renault 5 .kоето обира заглавията на вестниците тази седмица – Peugeot желае ли да превъплъти някой от наследствения си автопарк?
„Не съм привърженик на съживяването на ретро модели“, каза Джаксън.
Джаксън говори за това как основната мантра на Peugeot за проектиране на екстериора на автомобила преди интериора сега е обърната. Продължавайки напред, това означава, че тежестта ще бъде върху продължаването на развитието на оформлението на „ i-cockpit “ преди пускането през 2026 г. на Hypersquare .Rадикално нов волан, който се отказва от конвенционалната настройка в полза на цифровите електрически контроли и управлението телеcна технология.
„Поставянето на Hypersquare в кола е доста смело и дръзко. Вярвам, че това е нашата разлика и предпочитам да го поема в тази посока, вместо да се връщам назад и да казвам. „О, как мога да пресъздам 205 GTi ?“, каза тя.
„Предпочитам да взема духа и какво прави това конкретно превозно средство забавно .A за Peugeot това обикновено е пъргавината при шофиране. Как да пренеса това в бъдещето? Чрез въвеждане на управление чрез кабел.“
Тя е оптимист за състоянието на автомобилния производител. „Мисля, че е много розово. Разбира се, ние вече сме силни в сегмент B и се стремим към същото в сегмент C с автомобили като 3008.
„Искаме да достигнем подиума до 2025 г. и тук имаме реална възможност.Защото сме много силни в Европа и с електрическите превозни средства. И колкото и хора да не го казват, бъдещето, поне в Европа, е електрическо.”