Тъй като правилото за 25-годишен внос вече не се прилага за Mk5, предстои ли наплив на GT-R?

Най-накрая! Северноамериканските JDM фанатици най-накрая могат да внесат легендарния Nissan Skyline R34 GT-R в САЩ на А.Въпреки че това създава интересно затруднение за купувачите.Изберете вече 25-годишен култов герой или изчакайте предстоящото пристигане на R36 .

Генерацията  на GT -R започва за първи път  през 1969 г. с PGC10.Но емблемата не излетя истински, докато не пристигна чудовищното трето поколение R32. И подпали японския Grand Touring шампионат, като спечели всичките 29 състезания.В които участва през четиригодишен период. R33, който последва, също не беше наполовина лош и от основите му дойде подобният на еднорог LM .

Може да се каже обаче, че зенитът на GT-R дойде с R34 . Създаден между 1999 и 2002 г. (и между 2003 г. и 2007 г. под формата на Z-Tune).R34 незабавно се превърна в икона на поп културата с ролята си в 2 Fast 2 Furious като голямото въведение на покойния Пол Уокър . И този, с който той прескача A80 Toyota Supra .

Захранван от същия 2,6-литров редови шестцилиндров двигател ( RB26 ) като двата си непосредствени предшественика. R34 издава разкошен вой, който веднага се разпознава от архетипния японски спортен автомобилен ентусиаст.

Въпреки че мощността му беше ограничена до около 276 к.с. и въртящ момент от 289 lb ft . което означава, че R34 остава почти равен на курса с всичко , което идва от Great Nihon по това време. Този двигател има невероятен потенциал за настройка. Много скоро това означава, че R34 се превърнаха в уличните крале на ъндърграунд автомобилната сцена Daikoku .

Изобилие от изящни технологии, които подсказват намеренията на R34 като машина с истинска производителност, също се намират вътре. 5,8-инчовият дисплей например показва данни за двигателя в реално време и телеметрия на автомобила, включително температури и показания. Да, вие наистина получавате един от онези супер готини уреди за усилване, които показват налягането на вашия турбокомпресор. И не, никога няма да излезе от мода.

За съжаление (и както при повечето японски спортни автомобили от тази епоха), много малко екземпляри остават необезпокоявани, така че всеки, който наистина се интересува от внос на такъв, трябва да остави малко място за компромис. Ако искате фабрично нов Nissan, може би трябва да е Juke . 

Това е отличен пример за това, което можете да очаквате да намерите и надлежно импортирате, което само по себе си се очаква да струва някъде от5000 лв.до предлагане на левия ви бъбрек в зависимост от местоположението, вида на транспортния контейнер и времето за доставка.

Северноамериканските фенове чакаха цяла вечност това да се случи и със значително количество R34, които все още се движат из пустинята на употребявани автомобили в Япония и чакат да бъдат върнати и реставрирани, дали 2024 г. ще бъде годината на R34? Напълно възможно.