Ограничен до 99 броя.Този хардкор R8 наистина може да се използва за обикновени дейности
ABT обяви нова версия на своя Audi R8 LMS GT2. И това е абсолютно абсурдно. Нарича се „XGT“, ограничен е до 99 бройки и почти забавно е легален за движение по пътищата.
Той получава значително по-малко пространство в багажника.Отколкото, да речем, обикновен Audi R8,.Получава наистина доста значителния V10.Като тук изпраща 640 к.с. към задните колела чрез седемстепенна трансмисия. Набор от ковани сплави също са обвити в пътни гуми Pirelli P Zero.
Теглото е около 1400 кг – по-малко от Audi RS3 .Оборудвано с двойно регулируемо окачване и модифицирани пружини, което означава, че собствениците имат повече място.
Максималната скорост на XGT зависи от настройката на задното крило на автомобила.Но ABT цитира максимум 308 км в час.
Има много какво да разопаковате с дизайна.Воден от типичната за Audi сива схема на боя и черни и бронзови акценти. Бронзовите секции включват предните канарди, страничните огледала и алуминиевите джанти.Осигурявайки много точки за разговор, докато разкопчавате пътника си на избраната от него дестинация.
Точно в центъра е вграден масивен лост на покрива.Който насочва въздуха към активното задно крило. Предният капак има две отделни вдлъбнатини над състезателните си щифтове.Докато изпъкнали вентилационни отвори се намират по протежение на хълбоците. Не е толкова изтънчен като A6 Avant от начално ниво, това е сигурно.
Състезателният ауспух в средната част също остава, но е променен.За да позволи на XGT да премине регулациите за емисиите.Докато елементи от кръвната линия на XGT се появяват вътре, като той запазва същия волан, който се намира във версията GT2. ABT също така казва, че има „внимателно внедрени“ създания за комфорт.Като подходящо табло с инструменти, ръчна спирачка, система за централно заключване и дори камера за заден ход. Трябва да се надяваме, че е така, тъй като това нещо започва от 1 170 209 лв .
Освен модифицирането от време на време, ABT също има някои сериозни постижения за името си в състезанията. След като дебютира в серията DTM преди 23 години.Той успя да натрупа повече от 250 класирания на подиума в над 300 състезания. Изживяване, което се е филтрирало перфектно в кола.