„По-лек, по-бърз, по-спортен“, твърди немският тунер. Плюс: повече входяща мощност…

Германският тунинг AC Schnitzer разкри – или трябва да се разкрие  – какво е отношението му към BMW M2 . Автомобил, който – казва ACS – е „по-лек, по-бърз, по-спортен“. Ето ни.

Или по-скоро тук не го правим. Едно от заглавните надстройки все още не е напълно подробно, това за увеличаването на мощността, работата по обясненията на ACS продължава и в момента все още е „на тестовия стенд“. Въпреки това, стандартната кола вече дава 454 к.с., достатъчно, за да се съсредоточи човек.

Така че вместо това насочваме фокуса си към това, което можем да видим, включително набор от нови части на тялото, усъвършенствани за по-добра аеродинамика, разбира се. Има нов преден сплитер, който може да добави 60 кг предна притискаща сила, нови арки, много крила, нови странични прагове и заден спойлер от две части.

Споменатият спойлер – очевидно очакващ хомологация – добавя още 55 кг притискаща сила върху задната ос и тази сума може да бъде подобрена чрез добавяне на Gurney. Опционалният заден ръб за състезателното крило добавя 25 кг допълнително, за общо 80 кг притискаща сила. Естествено, има и нов заден дифузьор.

Искате още числа? 

Новите 20/21 инча леки ковани джанти са между 25-35 процента по-леки от обикновените лети джанти. ACS койловърите могат да свалят колата с 25-35 мм отпред и 20-30 мм отзад.

Един елемент, който не е определен количествено в числена стойност, е шумът, като ACS просто казва, че новата изпускателна система „ще осигури отличителен, звучен звук“. Естествено има още модификации в купето, комбинация от кожа, алкантара и алуминий.

„Ако искате да оптимизирате вашето BMW M2“, казва ACS, „скоро ще имате на ваше разположение цял арсенал от тествани опции на AC Schnitzer.“ Ще видим какъв арсенал ACS е планирал за тази поредна шестица след време…