Audi Q7 I, официалната кола на мафиотите от 2008 г. . Audi Q7 I, предполагам, че ще се забавлявам с тази статия.
Audi Q7 I беше представен за първи път през 2002 г. на американско автомобилно изложение като упражнение за имидж. Нещо като това, което би карал 50 Cent, ако беше алергичен към бургери и Coke Zero. Само тази концепция беше толкова успешна, че Audi реши да пусне Audi Q7 I mastodont в производство и през 2005 г. беше готов за работа, а през 2006 г. вече беше в дилърите, пуснат за продажба на цени от 6 цифри в $. И тъй като искаха да го пуснат възможно най-скоро, те базираха Q7 на платформата на Touareg и Cayenne, след което го дръпнаха за краката и го опънаха до абсолютно приличните и чувствителни 5,1 метра .
В Европа обаче нямаме 50 Cent. Вместо това имаме множество изискани господа. Хората, които обикновено носят сатенени ризи с 2 номера по-малки, за да подчертаят голите си гърди и долната част на корема. Хора, които са направили много пари през 2007 г. от различни източници. И като говорим за 2007 г., Audi Q7 I беше една от водещите коли преди кризата и една от първите й жертви.
Audi Q7 I двигатели
Бензин
- 3.0 Turbo V6 с 272 и 333 конски сили – Пуснат през 2010 г. във фейслифт версията, най-малкият двигател на Audi Q7 I предлага адекватна производителност за този мастодонт. Не страхотно, адекватно. Да, понякога има проблеми с разхода на масло, но повярвайте ми, това е последният ви проблем, когато говорим за поддръжка на Audi Q7.
- 3.6 V6 FSI от 276 конски сили – Вероятно най-надеждният двигател на първото Q7, но за съжаление не върви добре с LPG системата. Но поне това е вид двигател, при който слагате газ и сменяте маслото и филтрите навреме и това е всичко.
- 4.2 V5 FSI с 345 конски сили – Вече сме в автомобилната стратосфера, където драскотината се превръща в дълбока рана. Двигателите FSI и TFSI имат проблеми с въглеродни отлагания върху клапаните, но при малки двигатели това обикновено е незначително количество. За двигател с размер на хладилник, от друга страна, тези отлагания могат да намалят до 50 конски сили, ако не ги почистите. По принцип двигател 1.0 Lupo излиза от вашия двигател и си тръгва. За останалата поддръжка няма смисъл да говорим.
Дизел
- 3.0 TDI V6 с 230 и 240 конски сили – Най-популярният двигател на Audi Q7 I досега, този луксозен селски велосипед е монтиран на всичко от VW Fox до Audi Q7. Чакай, вече сме в Q7. До Audi A8. Няма особени проблеми, само ангренажната верига струва толкова много за смяна, че мнозина предпочитат да продадат колата, вместо да направят крачката и да го направят.
- 4.2 TDI V8 с 335 конски сили – Еластичен, фантастичен, бомбастичен. Така трябва да опиша двигателя, но за съжаление това не е последната стъпка към дизеловия трон на Audi Q7 I. По принцип, ако получите сърдечен удар, умирате прав. Същото важи и за този двигател, тъй като работата по него означава, че двигателят трябва да бъде изваден през повечето време и задникът ще ви боли толкова много, че ще си помислите, че сте имали частна сесия с Lunk.
- 6.0 TDI V12 с 500 конски сили и 1000 Nm въртящ момент – обикновено не споменавам въртящ момент, защото никой не го интересува, но с 1000 Nm въртящ момент този двигател беше върхът на автомобилната лудост и нещо, което никога повече няма да видим. Ако Terracan може да тегли двореца Ленин, докато изкачва Уралските планини, Audi Q7 6.0 TDI V12 тегли директно планинската верига Урал. Има ли смисъл все още да говорим за този двигател и факта, че трябва да си поне отдаден, за да притежаваш и поддържаш нещо подобно?
Audi Q7 I Общи проблеми
- Ще започна с голямото, буквално. Audi Q7 I заема 8 акра и тежи 4000 тона. Това се превръща в огромно напрежение върху спирачките, гумите, окачването и почти всичко, което държи колата. Легендата разказва, че гумите с 21-инчови джанти не достигат границата от 10 000 км.
Автоматичната скоростна кутия е прилична през повечето време, но ако отидете в областта 4.2 TDI и повече, тя вече не може да се справи с въртящия момент. И когато изгасне, ще трябва да смените колата, защото не си струва.
Навигационната система MMI е със същото „качество“, с което Audi ни свикна през 2005 г., така че или ще свикнете да се разваля през цялото време, или ще я сменяте отново и отново, докато не се записвате в психиатричната болница Broadmoor. - Въздушното окачване също се разпада под тежестта на този 10-магазинен мол на колела, наречен Audi Q7, така че оставете парите настрана, защото постоянно ще сменяте въздушните възглавници и компресорите.
Audi Q7 I Заключение
Един от официалните автомобили на кризата от 2008 г., Audi Q7 I днес е по-рядко присъстващ от моите моменти на яснота. Кола, произведена в излишък, в период на излишък, за хора, които обичат излишъка. Господи, обичам тази кола. Представлява всичко, което не е наред с SUV: голям, скъп, жаден и не непременно красив. Това е толкова лоша кола, че е страхотна. Някой има ли 5000 евро назаем до утре, за да си купя и аз?