AUDI TT MK3: ЧЕСТВАНЕ НА ЕДНА ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ АВТОМОБИЛНИ КАБИНИ, ПРОЕКТИРАНИ НЯКОГА

Само шепа от вас ще се съгласят с това, отчасти защото толкова малко Audi TT намират дом в наши дни.Също и отчасти защото никой в ​​света на автомобилите не може да се съгласи с нищо друго освен безспирната ужасност на Mitsubishi Mirage. 

И така, ето го: кабината на Mk3 TT е един от най-добрите интериори на съвременни автомобили, проектирани някога. 

Моят колега веднъж изказа мнение за последното поколение Audi A3 за скорошно съвършенство в интериора и същият принцип важи и тук. Последният път, когато виждаме такива вътрешности – са освежаващо лесни за навигация.Имат брилянтна ергономичност и се чувстват много солидно сглобени, поне на нашата чисто нова тестова кола. 

Така че това е заглавието. Но както винаги, TT наистина блести в детайлите. По-конкретно, един доста голям детайл. 

Mk3 TT беше първото Audi, което разполагаше с „виртуалния кокпит“.Цифров дисплей, заместващ старите аналогови циферблати, който може да бъде безкрайно конфигуриран, за да показва точно това, от което се нуждаете. По-късно беше въведен в цялата гама на Audi и беше еталон за ясен, лесен за използване дисплей. 

Говорейки за лесен за използване, нагревателят на седалката е просто натискане на бутон върху брилянтно проектиран вентилационен отвор за всяка страна. В средата на таблото – където днес в повечето автомобили бихте намерили гореспоменатия замръзнал сензорен екран.Вместо това ще намерите три прекрасни вентилационни отвора с физически бутони за управление в центровете им. Един прави скоростта на вентилатора, един прави температурата. Единият прави рециркулацията на въздуха. Прелестно. 

Още бутони украсяват многофункционалния волан с важен бутон за „връщане“ и супер прости аудио контроли (ляв/десен бутон, центриран с превъртане за сила на звука). ТТ с по-висока спецификация. Като TTRS дори получават голям червен бутон за стартиране, което е доста готино. 

Наистина всички допирни точки се чувстват готини и скъпи.А цялата кабина е може би най-добрата итерация на тази концепция, която Audi представи за първи път през 1998 г. с първия TT

Ето тази кабина отдолу:

Широките щрихи на четката са налице.Тези вентилационни отвори, сравнително намален брой бутони, всичко там, където трябва да бъде. Разбира се, изглежда като леко прокъсан Mk4 Golf, но тогава… точно това беше в онези дни. Интересното е, че кабината на TT от второ поколение имаше  екран в центъра. 

Ето го. 

Разбира се, не е сензорен екран, а просто дисплей с ред бутони. Движещи се отдолу, който трябва да е усещал, че управлявате самолет. Въпреки че все още е добра кабина, тези аналогови циферблати и онези въртящи се бутони за температурата и вентилатора. Макар и страхотни – изглеждат претрупани на фона на простотата на Mk3.  

Защото цялата информация, от която се нуждаете, е в центъра. Добре, значи няма Apple CarPlay или Android Auto, които го датират  малко.А графиките на Virtual Cockpit сега изглеждат като на няколко години. Но това са дребни забележки. Нямате нужда от купчини информация, които ви взривяват в лицето.Трябва да се съсредоточите върху шофирането на тежка кутия от бутала и зъбни колела по магистралата . Просто бъдете благодарни, че кутията не е Mitsubishi Mirage. 

И така, кабината на Mk3 TT: една от най-добрите, които някога са го правили.