СБОГОМ, BMW I4: СЛЕД ШЕСТ МЕСЕЦА, КАКЪВ Е ЖИВОТЪТ С ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯ СЕДАН?

BMW i4 eDrive40 M Sport . Носейки панталон на автомобилен журналист, има купища въпроси, които да зададете на BMW i4

„Защо обхватът не е толкова добър, колкото на Tesla Model 3?“ „Защо не е толкова иновативен като BMW i3 и i8 отпреди десетилетие?“ „Защо има глупавата решетка с голямо лице?“

Но нека си поемем въздух. Можем да отхвърлим почти всяка електрическа кола, ако се оценяваше само по максималния пробег.

Въпросът ни прави да се погрижим защо BMW продължава да има лицева задънена улица. Ако бяха животни, Атънбъро бихте били очаровани.Защото предните ноздри на i7 са се разширили до такава степен, че фаровете са се разделили. Тази еволюционна особеност е правила BMW да се отличава от другите членове на семейството. Потребите моментът и спрете за пълния ефект.

Отклоняваме се от това оксиморонно купе с четири врати. Сега това е сърцето на гамата BMW i. Която включва също SUV и седани. Всички конвенционални неща и само iX1 е по-евтин.

Ако сте традиционен клиент на BMW, който е прекарал десетилетия в седани от Серия 3.Това може да е вашето бъдеще.

Това обаче е различно предложение. Няма да можете да изминете 800км между зарежданията, както в 320d. Докато задвижването на задните колела и 300 к.с. обещават много, нито пък заслепява като 335i със звучен редови шестак. И поради теглото на батерията и липсата на усещане за управление на BMW. Няма заслепяване на шасито, на което да се върнете, след като сте свикнали с моменталния електрически въртящ момент. Добре се кара, но не е страхотно.

Нито пък прави страхотен семеен автомобил. Може и да не го купувате за това.За това са всички SUV, но аз имам деца и съм длъжен да ви разказвам за тях всеки месец. Част от борбите са донякъде мои, като когато моята почти 2-метрова рама трябва да закопчае предпазните колани на децата.Но все още всичко е малко тясно и трансмисионен тунел изяжда петата. Има пространство за краката на пътника. Независимо от това, багажникът е голям хечбек и може да побере четири чанти за голф . Това може би е по-скоро целевият пазар.

И все пак има на какво да се възхищаваме. Особено интериорът, който прикрива откровения блясък на някои по-големи BMW за премерено количество хромиран блясък. Кожата също е прекрасна.Съраунд звуковата система Harman/Kardon е страхотна. И мозъкът ми е на една и съща страница с този, който е проектирал оформлението на контролите и менютата на екрана на системата. Намирам къде е всичко и как работи моментално. Просто е прекрасно.

Това е това, към което се връщам. Плъзгащият седан не е опростяващата живота кутия на колела.Както е SUV, и разбира се, това EV ще се промени в нетипични сценарии като веднъж годишно петчасово разминаване . Не го обвинявайте, че ви кара да се чувствате точно както трябва да бъде едно BMW.