Би било добре за здравето ми да внимавам какво пиша за BMW X5 E70. Страхотна кола в смисъл колко скъпа и ненадеждна може да бъде една кола, която все още е предпочитана колесница от хора, избрали други пътища в живота.

BMW X5 E70, по-помпозна разносна кола. В смисъл, че доставя мафиоти и техните оръжия, където е необходимо, за нула време.

Казвал съм го и ще го кажа отново: през 2008 г., точно преди кризата, хората хвърляха много пари през прозореца. Обикновено през прозореца на Cayenne, Touareg, Q7, Range Rover или BMW X5 E70. Това бяха официалните кризисни автомобили на 2008 г. и X5 определено не се отказа. Ние сме в автомобилната стратосфера и точно в задния двор на автомобилния еквивалент на психиатричната болница Solihul в Бирмингам. Porsche Cayenne дойде с 4.8 V8 Twin-Turbo с 550 конски сили, Audi Q7 дойде с невероятния 6.0 V12 TDI с 1 милиард Nm въртящ момент, а X5 дойде с 555 конски сили 4.4 V8 Twin-Turbo под формата на BMW X5M .

Не е нужно да сте Саймън Кауъл, за да разберете, че тези коли са първите жертви на кризата от 2008 г., само че BMW X5 E70 и Touareg 7L някак и донякъде оцеляха. Touareg, защото имаше двигател 2.5, а X5, защото е BMW. Освен това старото поколение M57 дизел беше доста издръжлив и вършеше работата си до около 2009 г. и беше доста популярен двигател и на Серия 5 и Серия 7, което означава, че винаги можете да намерите части на прекъсвачите. Защото след като типичният собственик на BMW X5 E70 така или иначе изкарва прехраната си от счупване, обикновено хора, фирми и сметки, защо колата да не изкарва прехраната си с части от прекъсвачи? BMW X5 E70 – служебният автомобил на хора, избрали други пътища в живота.

BMW X5 E70 Двигатели Бензин

  • 3.0 V6 от 272 и 306 конски сили – Независимо дали карате N52 преди 2009 г. или N55 след 2009 г., ще карате основно платформата. Проблеми с VANOS, водна помпа, турбо, маслен съд, течове на масло и антифриз, термостат и т.н.
  • 4.4 V8 от 407 и 555 конски сили – Ние сме в забавната ера на BMW и този двигател вероятно е най-катастрофалният им двигател от тази ера. Бих написал какви са проблемите му, но е по-лесно да напиша целия двигател. Единственият начин да отложите неизбежните и оценките за ремонт, които струват колкото средностатистическо студио, е да смените маслото на 5000 мили, като използвате само оригинално масло на BMW. Повтарям, можете само да отложите неизбежното.

BMW X5 E70 Двигатели Дизел

  • 3.0d от 235 и 286 конски сили – Старият M57 все още се бави, а 5000-тонното BMW X5 E70 до пенсиониране през 2009 г. Прост, стар двигател, известен само с проблемите си с вихровия клапан и беше най-надеждният двигател в този поколението на X5. Версията 286 обаче има система с двойно турбо и малкото турбо има тенденция да се проваля.
  • 3.0d Twin-Turbo или Tri-Turbo с 245, 306 и 381 конски сили – 2009 г. идва с оттеглянето на древния M57 и пристигането на силно мразения N57 с 2 или 3 турбина, защото защо не. Щяха да сложат още повече турбина, но след това никога нямаше да чуете гангста музиката. Проблеми с турбокомпресорите, филтъра за твърди частици и известната верига за синхронизация, която се намира в задната част на двигателя, като N47 на Серия 3. Това означава, че промяната на времето изисква изваждане на двигателя и най-вероятно ще пеете „Винаги гледайте светлата страна на живота“, когато четете фактурата.

Проблеми с BMW X5 E70

  • Ще започна с големия. BMW X5 E70 беше кола, която много рядко се купуваше за под 100 000 евро нова. Това означава, че кола, която струва 100 000 евро нова, ще има разходите за поддръжка като кола за 100 000 евро. Разбира се, може да е сравнително евтин за закупуване, но когато става въпрос за поддръжка, по-добре е да сте на щрек.
  • Автоматичната скоростна кутия беше рекламирана като „запечатана за цял живот“ и не се нуждаеше от смяна на масло. Разбира се, типичните собственици на BMW X5 E70 също не биха искали да сменят маслото, но е препоръчително маслото в скоростната кутия да се сменя на всеки 60 000 км.
  • След това имате още един голям проблем с BMW X5 и той е, че горивото му е ниско. Но това не е специфичен проблем за X5, защото всяка кола от този клас ще яде гориво, гуми, спирачки и части от окачването. Специфичното за това поколение на X5 е, че гумите са с наистина странни и специфични размери и подходящи разходи и ако сте се объркали и сте се спукали, има доста голям шанс да не намерите гуми за колата си на обикновените гуми магазини. Освен това гумите трябва да са идентични или трансферната кутия ще експлодира. А при БМВ-тата трансферната кутия наистина експлодира.
  • БМВ след 2005 г. не се добраха с електрониката и при БМВ Х5 Е70 – idrive, камера за заден ход и всичко това е кабел и копчета. Така че тествайте всички бутони, преди да купите.
  • Въздушните възглавници на задното въздушно окачване са по-разумно нещо от следобеден чай, така че заделете няколко хиляди евро. Това е 1000 евро за едната страна и 1000 евро за другата страна.
  • CV осите са друго слабо място за X5 E70 и ще получите щракване щракване на паркинга, доста бързо доста и доста скъпо.

BMW X5 E70 Обобщение


Второто поколение X5 остава най-запомнящият се автомобил в семейството трактори на BMW. По ирония на съдбата втората им най-запомняща се кола е X6, която е изградена на платформата X5. Кола, която винаги ще ни напомня за кризата от 2008 г., както и за това кой е законът в нашия град. И във връзка с това, надявам се господата, които четат тази статия, да са оценили хумора на AlmostCars и да не посещават дома ми. Уважавам те и те уважавам.

Какви двигатели препоръчвате? Обикновено препоръчвам бензин и дизел, но в случая с BMW X5 E70, единственият двигател, който си струва да се купи, е 3.0d M57, който се използва до 2009 г. Това е наистина надеждно.