Кевин и Лукас Цингер казват на TG, че планират шест „много уникални“ автомобила с малък обем до края на десетилетието.
Ще влезе в производство“, казва шефът Кевин Цзингер, когато го питаме за четириместния Hyper GT , който компанията му пусна за първи път през 2022 г.
„Искахме да доставим напълно сертифицирани за катастрофи, напълно съвместими с емисиите 21C през 2023 г., така че това беше 100 процента от моя фокус“, продължава той. „Също така имаме компании като Астън Мартин и Мерцедес като клиенти сега, както и половин дузина големи аерокосмически и отбранителни клиенти.
„Единственият от тези, който е обявен публично, е General Atomics. Ние сме техен производствен партньор за някои дронове с размер на изтребител F16. Взехме дрон, който имаше 184 компонента на фюзелажа и го намалихме до четири. Намалихме времето за производство от 12 дни на 12 часа. Те пуснаха цялата тази информация и много бързо всички големи аерокосмически компании дойдоха при нас, за да ни попитат как го правим.
Искате ли да научите пълната история на адитивния производствен процес на Czinger? Кратката история е, че процесът на 3D печат означава, че фирмата е доста заета в момента. И все пак хибридният суперавтомобил 21C очевидно е само началото на автомобилите с марка Czinger.
„В дългосрочен план Czinger винаги ще остане с малък обем и висока производителност като марка“, казва Лукас – бизнес партньор и син на Кевин. „Но ние разработваме нови технологии, нови двигатели, нови скоростни кутии, нови EV двигатели, нови корпуси и нови охладителни системи. В крайна сметка всичко това ще дойде на масовия пазар.
„Но Czinger винаги ще бъде една крачка напред по отношение на кървящия ръб и ние вече имаме нашето следващо превозно средство, повече или по-малко напълно проектирано от гледна точка на опаковката. Това ще бъде доста забележителна кола. Hyper GT е една опция, не мога да кажа повече от това.
„Но ще кажа, че нашата цел е да построим може би шест много уникални превозни средства до края на десетилетието.“
Това наистина звучи много вълнуващо. 21C използва комбинация от 2,9-литров V8 и два електрически мотора за задвижване на четирите колела и цифра от 1233 к.с. и първоначално спекулирахме, че Hyper GT може да последва примера. Интересното е обаче, че това може да не е така.
„Ще останем с малък обем, но също така ще останем много диференцирани“, казва Лукас. „За разлика от това, което виждате при много други марки, където взимат това, което имат, и го променят. Те променят малко платформата и каросерията, но се опитват да използват по-голямата част от шасито. Разполагаме с гъвкавостта да печатаме изцяло нови части. Това означава, че няма да споделяме платформа. Всяко превозно средство ще бъде напълно уникално.
Така че задвижването всъщност може да остане същото, но очевидно има големи планове за Czinger като компания. Някой иска ли да заложи какви биха могли да бъдат другите четири коли?