Бебе мишка, запознайте се с бебе мишка: Fiat и Disney си сътрудничат за 100-годишнината на последния
О, момче, това ще бъде забавно! Fiat се присъедини към честванията на 100-годишнината на Disney.Като създаде пет уникални Topolino .Oблечени в ливреи, вдъхновени от Мики Маус. Четири от тях са проектирани от Disney Creatives. A петият е направен в сътрудничество с художника на Disney Giorgio Cavazzano.
Това продължава асоциация, която датира от 30-те години на миналия век.Tъй като самото „Тополино“ е италианското име на Мики Маус и също така е прякорът, даден на първия Fiat 500.
Дизайнът на Cavazzano (изображение две) заема централно място и съчетава оранжева и червена тема със звезден изблик. Увеличен лилав стикер също се намира точно отпред на електрическия четириколка и покрива изпъкналата част на бронята на Topolino. Ако имаш уши, кажи наздраве, нали?
Историческата тема е след първия по рода си късометражен филм на Disney, наречен „Steamboat Willie“. Това ще бъде особено вълнуващо за феновете.Tъй като същият този филм е известен с това, че проправя пътя за синхронизиран звук в анимацията.
Четвъртото изображение в галерията представлява модерна тема, която покрива тялото с инициали „M“ с уголемени лица на Мики, в нюанс на бяло и зелено.
Трябва да отбележим, че това не трябва да се бърка с M дивизията на BMW.






След това имаме абстрактната ливрея.Kоято включва цели цветни блокове в секции, вместо да ги преплита. Тук Мики присъства като тебеширен макет и дори има джаз комплект многоцветни слънчеви очила. Wayfarer като негов избор за неизправност в гардероба. Простено му е, тъй като на всички ни се случва от време на време.
Петият и последен уличен дизайн е повлиян от препратки към градските графити към Мики.И включва различни цитати от най-очарователната мишка в света, като например „просто съм аз“.
Главният изпълнителен директор на Fiat, Оливър Франсоа, каза:
„Имаме много повече общо от едно име. ДНК, автентичност, важността да носим на хората простота, топлина и радост. Стойността на хората да гледат на света и бъдещето с усмивка и оптимизъм е начинът да се свържете с по-младата аудитория.“
Междувременно мениджърът на Disney за Италия и Турция, Даниел Фриго, коментира. „Тази любов към Италия ни вдъхнови да изградим отношения, основани на уважение и доверие както с италианците, така и с Fiat. За нас е истинска чест да можем да отпразнуваме нашата 100-годишнина с този вълшебен момент.Който събира Fiat и Topolino отново заедно, в духа на творчеството и връзката на приятелството.“