По-бавен Puma ST, по-малко мощен хибрид се присъединява към 1,5-литровия горещ мини SUV, базиран на Fiesta

Ford обяви по-бавна, по-малко мощна, мека хибридна версия на своята наистина много добра Puma ST. Нарича се… Ford Puma ST Powershift.

Ford Puma ST отзад поглед в движение
Ford Puma ST отзад поглед в движение

Както подсказва името, новият SUV, базиран на Fiesta, получава седемстепенната скоростна кутия с двоен съединител на Ford (за разлика от шестстепенната ръчна на обикновения ST), свързана с най-мощната версия на 1,0-литровия трицилиндров мек хибриден двигател, който вече е наличен в гамата на Puma.

Този усъвършенстван малък скрапер прави 168 к.с. и 183 lb ft въртящ момент благодарение на настройка на електронния мозък на автомобила, докато задвижваният от ремък стартер-генератор „включва възстановяване на енергията по-бързо, отколкото в други приложения“, за да позволи още по-бързо зареждане на тази 48V батерия .

Естествено, той е по-бавен от трицилиндровия ST със 197 к.с.: 0-62 мили в час в тази намалена версия отнема 7,4 секунди

срещу 6,7 секунди на 1.5, въпреки че тази кола, разбира се, претендира за по-голяма икономия и по-малко CO2. Ford разчита на около 37mpg и 144g/km CO2 за бебето ST, срещу около 34 и до 155g/km за… другото бебе ST.

Цифрите шлифоват вашите, хм, автоматични скорости? Ford ни уверява, че този намален ST все още носи всички интелигентни манипулации на по-мощната версия, включително много по-твърдо шаси, фантастични пружини и двутръбни амортисьори, по-бърза кормилна рейка и поръчкови компоненти на предното окачване и масивни спирачки.

Ford Puma ST поглед в купет и интериора
Ford Puma ST поглед в купет и интериора

Други пренесени елементи включват подобрената на въздуха предница – за която се твърди, че подобрява притискащата сила с 80 процента в сравнение с обикновена Puma – заден дифузьор и спойлер и познатите ST принадлежности. Все още няма информация за цената, но очаквайте да е малко по-нисък от 65k на 1,5-литровия ST.

Защо, може би се чудите, Ford Performance би приложил значката ST върху по-бавна, по-малко мощна мека хибридна версия на наистина много добър мини-SUV? „Отзивчивата, възнаграждаваща, забавна за шофиране динамика на Ford Performance вече е готова да се радва на още по-голям брой клиенти на SUV“, каза Ford.