Предложените настройки имат за цел да освободят света от задръстванията по пътищата.Които могат да бъдат избегнати

Бихте ли следили скоростта на дисплея на шофьора или на сателитната навигация.Ако те обещават да ви предпазят от движение и задръствания ? Това е планът за бъдещите актуализации на Google Maps.

Премахването на ненужните тесни места е най-новото предложение на технологичния гигант. Създателят на Android Auto възнамерява да въведе насочваща скорост за водача.

Публикувано е приложение, предназначено да избягва „призрачни задръствания“. Това са онези, при които някой в ​​средната или бързата лента на магистралата намалява скоростта без видима причина.Катализирайки мексиканска вълна от стоп-светлини и предизвиквайки концертина от автомобили. Всички сме били там.

Когато алгоритмите, наблюдаващи автомобили и устройства с Android, открият масово забавяне. Google Maps смята, че това е задръстване. Справедливи такси, в края на краищата, това е, за което е създаден алгоритъмът. Но това не е истинско задръстване. На дипломатическия език на Google това е „фантомно“ или „призрачно“ задръстване. 

Без съмнение ще разполагате със собствен пъстър речник, за да опишете едно и също нещо.

Google се надява, че чрез изчисляване на скоростта на първата кола, след което разпространява целева скорост на колите отзад с помощта на визуален дисплей.Трафикът може едновременно да поддържа по-безопасно разстояние и да продължи да се движи. Документът предлага система с цветен код. За да може да се използва за бързо изпращане на съобщение до водача да намали или ускори, или да поддържа скорост.

Neil Dhillon и Tanmay Wadhwa, изобретателите, работещи върху това решение, казаха:

„Докато всяко превозно средство на пътното платно намали скоростта и изчака превозното средство отпред да ускори, този процес може да се повтори. По този начин едно превозно средство, което твърде бързо забавяне на гъсто населен път може да създаде половин час, час или дори часове трафик.“

Ръчният начин, по който ние, низшите хора, управляваме, очевидно има различна степен на успех. Dhillon и Wadhwa предполагат, че след време това решение ще бъде полезно и когато самоуправляващите се автомобили се появят на пътя.