ТРИ МЕСЕЦА С HONDA ZR-V: МОЖЕМ ЛИ ДА РАЗБЕРЕМ ЗА КАКВО ВСЪЩНОСТ СЛУЖИ?
В добрите стари времена, когато хечбековете управляваха пътищата в Обединеното кралство и категорията „кросоувър“ включваше само странни творения като Renault Scenic RX4 . Щяхме да ви предостави дългосрочни прегледи на почти всички многобройни спецификации и задвижвания на Honda Civic.Така че за да можете да решите кой двигател, скоростна кутия и вътрешна облицовка са подходящи за вас.
Тези дни Honda продава само стандартния Civic с едно хибридно задвижване. И ние вече пуснахме един от тях. Разбира се, сега има 2,0-литровия Type R с турбокомпресор и 324 к.с..
Кажете здравей на един различен поглед към Civic, който всъщност не се нарича Civic. Това е Honda ZR-V . Запълващ нишата петместен кросоувър, който се намира между по-малкия HR-V и по-големия C-RV. И не, нямаме представа какво има Honda срещу буквите D, E, F и G. Със сигурност е имало очевидна стратегия за именуване, която да ги гледа право в лицето?
Както и да е, ZR-V ще бъде с нас само три месеца, защото задвижването – 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател, съчетан с малка литиево-йонна батерия и два електрически мотора – е същото като на Civic и повечето от вътрешните части също се пренасят.
По същество е тук, за да разберем защо ZR-V съществува и за кого всъщност е. По дяволите, защо просто не купите Civic?
Едва ли ще купите ZR-V заради външния му вид, това е сигурно.
Колата, която имаме тук, е с най-висока спецификация Advance, което означава, че идва с диамантено изрязани 18-инчови джанти, панорамен покрив, изцяло кожен интериор, 6,0-инчов проекционен дисплей и 10,2-инчов цифров дисплей за набиране . Много добре. Това, което наистина искате обаче, е спортното оборудване, което получава по-динамична предница с различни брони и решетка в стил пчелна пита. Повярвайте ни, това е много по-добро от зъбото изправено нещо, което е закачено отпред на облицовките Elegance и Advance.
Отделете малко време за конфигуратора (и малко повече пари) и можете да подобрите малко външния вид на ZR-V. Пакетът Robust Pack за 3 000 лв добавя стъпала, калници и някаква защита на долната част на каросерията, която може да е или да не е козметична, но поне помага на ZR-V да се наведе малко повече в своята SUV персона. Като алтернатива можете да похарчите 4 000лв допълнително за Aero Pack Advance, който добавя преден сплитер, някои странични прагове, капачки на огледалата и заден спойлер. Тук нямаме нито едното, нито другото, но поне стандартната черна метална боя е сменена с опцията „Перла с диамантен прах“.
Крайният резултат е каталожна цена от 97 000 лв или 36 месечни плащания от 997 лв, ако внесете солиден депозит от 22 000 лв. Само за справка, това означава, че ZR-V струва около 6800 лв повече от еквивалентния Civic. Струва ли си? Ще се постараем да разберем.