ТРЯБВА ЛИ КОЛИТЕ ДА СА ИНТЕРЕСНИ?
Трябва да започнем тази актуализация с леки аплодисменти за Honda ZR-V . Виждате ли, той се вмъкна в ежедневието с невероятна лекота ту. в TG, и все пак не е получил никаква похвала, откакто влезе в гаража. Вместо хората да искат да го заемат, колегите най-често питат какво всъщност представлява.
Всъщност това е просто изключително лесна за каране кола. Задвижването може да звучи сложно със своите двойни електрически мотори. Има неговия бензинов моторен генератор и „Linear Shift Control“ на Honda , но от шофьорската седалка няма реално усещане за инженерството, което се случва отдолу. И това е комплимент, честно. ZR-V е тих, сравнително усъвършенстван и всъщност много по-комфортен, отколкото го смятах.Когато за първи път карах тази кола на представянето в Испания.
Освен това е средно малко под 42 mpg въпреки честите кратки пътувания в Лондон.
Не е зле, но за контекст нашият стар дългосрочен Civic разходваше средно над 58 mpg през времето, когато беше с нас. ZR-V е с около 150 кг по-тежък и от Civic и извън границите на M25. Смятам, че може да се справи с малко повече мощност като резултат. Плюс това, просто не е толкова интересно да се кара. Има монтирани на волана пера за контролиране на нивото на регенеративно спиране . Но тук те изглеждат доста безсмислени и тепърва ще си правя труда да променя нивата. Със сигурност не ускорява като електромобил, така че никога не изпитвам нужда да го спирам като такъв.
Интериорът е абсолютно същият. Той е добре подреден и лесен за използване.Екранът на информационно-развлекателната система се зарежда без забавяне и сега, когато телефонът ми е сдвоен с колата.Apple CarPlay изскача безжично секунди след включване на ZR-V. Звучи просто, но това е нещо, с което толкова много производители изглежда се борят.Докато автомобилите стават все по-сложни.
Отделните бутони за управление на климатика също са добре дошли.А качеството на копчетата и превключвателите е много впечатляващо. Но графиките на двата екрана са изключително ясни. Honda развали елегантния вид на хоризонталното табло, като добави странно вълнообразна централна конзола.
Когато беше представен ZR-V, Honda каза, че е за „млади купувачи, които гледат на имиджа си“, но със сигурност младите хора искат нещо интересно в колите си, дори ако повечето от тях не се интересуват по-малко как се кара?