Освен това е малко по-подготвен за офроуд

Hyundai Santa Fe претърпя страхотно преобразяване тази година, като се отказа от мършаво-отпуснатия стил на Milquetoast за по-остри ръбове и много по-мека естетика. Прилича ли някак на фалшив Land Rover? Сигурен. Това проблем ли е? Въобще не.

Сега Hyundai повишава здравината на Santa Fe още повече с представянето на XRT тапицерия, която прави своя дебют тази седмица на автомобилното изложение в Лос Анджелис. XRT изгражда най-високия клас Santa Fe Calligraphy – което означава, че е напълно оборудван отвътре. Но добавя 18-инчови джанти с 30-инчови гуми за всякакъв терен 245/60. XRT има 1,5 допълнителни инча пътен просвет спрямо другите Santa Fes и може да тегли до 2 000 кг. Няма обаче изключително здрава версия на системата за задвижване на всички колела.

В световен мащаб Santa Fe предлага различни бензинови, дизелови, хибридни и plug-in хибридни опции за задвижване. В САЩ Hyundai ще предлага 2,5-литров турбо I4 с 277 к.с., 311 lb ft въртящ момент и 8-степенна трансмисия с двоен съединител. Както и хибридна настройка, базирана на 1,6-литров турбо I4 с 232 к.с., 271 lb ft , и 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Тези знаци на wannabe-Discovery продължават вътре, с интериор, който отново е проектиран с линийка и нищо друго. Чифт 12,3-инчови екрани обхващат таблото, като съдържат най-новия мултимедиен софтуер на Hyundai.А на централната конзола има контролен панел под ъгъл за климатични и автомобилни функции. Santa Fe може да побере до седем пътника.

Новият Santa Fe бавно навлиза в дилърствата по целия свят.Като родният пазар на Hyundai в Южна Корея първо получава SUV. Европейските и северноамериканските клиенти ще трябва да изчакат още няколко месеца, след което ще имаме и пълни данни за цените и разхода на гориво.