Италиански конструктор на каросерии играе ръка с асо, за да отпразнува 50 години от Audi„Asso di Picche“
Кажете здравей на ново купе 2+2. За съжаление това не е сериен автомобил (все още). Тази концепция за дигитален дизайн от italdesign е по същество преосмислена и електрифицирана версия на Audi Asso di Picche от 1973 г., което – ако вашият италиански не е подходящо – означава „асо пика“.
Да, най-добрата ви математика ви казва, че са минали 50 години, откакто Italdesign разработи оригиналната версия от 1973 г. Това беше „стайлингово проучване за спортно 2+2 купе, изградено върху шаси на Audi 80 и механика“. За съжаление никога не е направен, въпреки че е планиран за производство.

Половин век по-късно дръзкият стил на OG е уловен и предефиниран в смел електрифициран дизайн, наречен Asso di Picche In Movimento – последната част, която се превежда като „в движение“.
Очевидно е изграден на платформа от следващо поколение и „оформен от концепциите за безопасност и електрификация“. Той е дълъг над 4,5 м, висок 1,2 м и широк малко под 2 м. Алуминиевата каросерия и поликарбонатните прозорци спомагат за създаването на аеродинамично ефективен дизайн.
Има стъкло за поверителност отгоре, за да предпази пътниците от слънцето и камери, за да заменят огледалата за обратно виждане и страничните огледала , които интересно никога не са стигнали до оригиналната концепция. Има и преден багажник с капацитет за два средно големи куфара.
Italdesign е особено категоричен относно новото си лого, създадено като част от фаровете, които „обявяват дизайнерската идентичност на автомобила“.
В кабината могат да бъдат намерени седалки тип „кофа“ – допълнени със синтезатор на аромати (защото защо не) – и има и съвременен ултратънък дисплей през таблото. Въпреки това, Italdesign каза, че аеродинамиката е приоритет пред комфорта. Това ще обясни и фантастичния активен спойлер.
Хокин Гарсия, ръководител на отдела за дизайн на Italdesign, каза: „Петдесет години по-късно дизайнът на автомобила продължава да бъде формалната интерпретация на концепцията за движение.“